Skip to main content
فهرست مقالات

بررسی جایگاه زنان در بخش تعاونی جمهوری اسلامی ایران

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : تعاون، زنان، بخش تعاونی جمهوری اسلامی ایران، اطلاعات، وزارت تعاون، جایگاه زنان در بخش تعاونی، آمار و اطلاعات وزارت تعاون، اقتصادی، تعاونی‌های زنان، تغییر سهم شرکتهای تعاونی کشور

خلاصه ماشینی:

"این‌ ادارات و وزارت تعاون 7-ایجاد پل ارتباطی با مراکز تخصصی‌ و دانشگاههای ذیربط و این شرکتها توسط ادارات تعاون جهت بالا بردن کیفیت‌ تولید اعضا و کارکنان این شرکتها 8-شناسایی زنان نیازمند به کار و دسته‌بندی تخصص و توانمندیهای زنان‌ هر منطقه جهت بهره‌بردن از خدمات‌ ایشان و جذب آنان در شرکتهای تعاونی 9-بازدید از مراکز و شرکتهای موفق‌ جهت بدست آوردن تجربه‌های مفید 10-دادن فرصت بیشتر در بازپرداخت تسهیلات بانکی و وامها به‌ این شرکتها 11-تشویق مسؤولین ادارات و ارگانها به بستن قرارداد با این تعاونیها 12-ارتقاء سطح تخصص عملی این‌ تعاونیها از طریق ادارات کل تعاون در استانها و شهرستانها البته لازم به ذکر است که این تعاونیها باید تلاش مستمری‌ را در جهت بالا بردن کیفیت کالا و بازاریابی آن انجام دهند که در مورد بازاریابی آن باید به نکات زیر توجه نمایند: تحقیق در مورد بازار،برنامه‌ریزی‌ تولید،تبلیغ و ترویج کالا از طریق‌ شبکه‌های اطلاع‌رسانی بویژه اینترنت، رساندن به موقع تولیدات به بازار فروش، ارائه خدمات مناسب به مشتری در بالا بردن میزان فروش و محصولات یک‌ فعالیت زنان در تشکلهای خودیار و تعاونی یک‌ پیشنهاد ارزشمند به جامعه جهانی است و با توجه‌ به مشکل اشتغال در غالب کشورها و وجود رقابت‌ نسبتا سخت بین مردان و زنان در کسب فرصتهای‌ شغلی به نظر می‌رسد حضور زنان در فعالیت‌های‌ اقتصادی از طریق تعاونی‌ها می‌تواند مناسبترین‌ شیوه باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.