خلاصه ماشینی:
"براستی آیا تبلیغات تجاری تلویزیون و مهمتر از آن استفاده از کودکان و نوجوانان در این تبلیغات تجاری و مصرفی،برای آنها خطری دربردارد یا نه؟ به کارگیرری کودکان و نوجوانان در تولید و ساخت تبلیغات صنعتی و تجاری و گسترش بیحد و حصر کاربرد آنها در تبلیغات تلویزیونی،بیشک پیامدهای خاصی را در زمان حال و آینده برای جامعه به ارمغان خواهد داشت.
ممکن است هماکنون و در زمان ما اهمیت و جایگاه کاربرد کودکان و نوجوانان در تبلیغات تجاری در آثار آن بر پیکرهء جامعه،کاملا مورد سنجش و ارزیابی دقیق قرار نگیرد، اما نتایج حاصله،در آیندهای نه چندان دور جلوهگر خواهد شد.
(به تصویرصفحه مراجعه شود) ممکن است هماکنون و در زمان ما اهمیت و جایگاه کاربرد کودکان و نوجوانان در تبلیغات تجاری بر آثار آن بر پیکرهء جامعه،کاملا مورد سنجش و ارزیابی دقیق قرار نگیرد،اما نتایج حاصله، در آیندهای نه چندان دور جلوهگر خواهد شد"