کلیدواژه تبلیغات تجاری / (46 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بازنمایی فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی در تبلیغات تجاری تلویزیون
نویسنده : منشدي پور، فریده ؛
مجله : جستارنامه فرهنگ و هنر اسلامی » پاییز 1401 - شماره 1 (14 صفحه - از 68 تا 81 )
کلیدواژه ها: فرهنگ تلویزیون تبلیغات تجاری سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی آگهی تبلیغات سبک زندگی ایرانی رسانهها اسلامی
-
2.
مقایسه شیوه تبلیغات تجاری در تهران و بغداد
نویسنده : علی جبر، روی ؛ نویسنده مسئول : افضل طوسی، عفت السادات ؛
مجله : پیکره » پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم (13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها: نشانهشناسی تبلیغات تجاری تبلیغات تهران تبلیغات بغداد تبلیغات فونت تصویر فرم بصری پیام سبک
-
3.
نوعشناسی استعارۀ بصری در تبلیغات تجاری (مطالعه منتخبی ازتبلیغات تجاری در شبکه اینستاگرام)
نویسنده مسئول : معنوی راد، میترا ؛ نویسنده : مددی، شادی ؛
مجله : هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی » تابستان 1401 - شماره 90 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 103 تا 113 )
کلیدواژه ها: تبلیغات تجاری اینستاگرام ساختار بصری استعاره بصری نوع شناسی فیلیپس و مک کواری عملکرد معنایی
-
4.
مطالعه الگوی پیشنهادی تولید تبلیغات تجاری در رادیو
نویسنده مسئول : فخار، سید امیر یوسف ؛ نویسنده : خجسته باقرزاده، حسن ؛ رزمجو، علیاکبر ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » زمستان 1400 - شماره 55 (13 صفحه - از 7 تا 19 )
کلیدواژه ها: تبلیغ الگو تبلیغات تجاری تولید رادیویی
-
5.
اصول مرتبط با حقوق کودک در محیط دیجیتال
نویسنده : مظلوم زاده، آمنه ؛ شهابی، رقیه ؛ نویسنده مسئول : جمال زاده، عبدالرضا ؛
مجله : مطالعات فقه اقتصادی » زمستان 1400، سال سوم - شماره 5(ویژه نامه) رتبه ب (وزارت علوم (21 صفحه - از 36 تا 56 )
کلیدواژه ها: حقوق کودک حریم خصوصی کودک تبلیغات تجاری محیط دیجیتال محتوای مناسب
-
6.
سازوکارهای پیشگیری وضعی از جرائم در امور تبلیغات تجاری در ایران
نویسنده : زوار، مقصود ؛ نویسنده مسئول : پورقهرمانی، بابک ؛
مجله : جامعه، فرهنگ و رسانه » بهار 1400 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 91 تا 112 )
کلیدواژه ها: تبلیغات پیشگیری تبلیغات تجاری جرم تبلیغاتی پیشگیری وضعی اطلاعات قانون رسانهای
-
7.
ﺗﺎﺛﯿﺮ اﺑﻌﺎد ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﺗﺠﺎري ﺑﺮ ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺑﻪ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﺠﺪد ﺑﺎ ﺗﻌﺪﯾﻠﮕﺮي ﻧﮕﺮش ﺑﺮﻧﺪ در ﺻﻨﻌﺖ ﭘﻮﺷﺎك
نویسنده : عموزاده، محمدرضا ؛
همایش : تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت » دوره 1؛ 1399/12/26 - 1399/12/26 (12 صفحه - از 161 تا 172 )
کلیدواژه ها: ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﺗﺠﺎري ﻧﮕﺮش ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺑﻪ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﺠﺪد
-
8.
تدوین چارچوب بومی برونسپاری تبلیغات تجاری در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM)
نویسنده : ایزدی، بهزاد ؛ نویسنده مسئول : زارع، علیرضا ؛
مجله : مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی » پاییز 1399 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 55 تا 70 )
کلیدواژه ها: مدل سازی فوتبال تبلیغات تجاری برون سپاری ساختاری تفسیری
-
9.
به سوی الگوی اسلامی تبلیغات بازرگانی
نویسنده : همایون، محمدهادی ؛
مجله : رسانه های دیداری و شنیداری » پاییز 1399 - (ویژه نامه همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی) رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 103 تا 133 )
کلیدواژه ها: تبلیغات تجاری فرهنگ توده تبلیغات بازرگانی الگوی اسلامیایرانی پیشرفت تبلیغات اسلامی اخلاق آگهی انسان جامعه
-
10.
نقش نگرش مصرف کنندگان در باورپذیریِ تبلیغات تجاری ورزشکاران صحه گذار
نویسنده : باقری، هادی ؛ نویسنده مسئول : بیگلری، نسرین ؛
مجله : مطالعات بازاریابی ورزشی » پاییز 1399- شماره 3 (22 صفحه - از 51 تا 72 )
کلیدواژه ها: تبلیغات تجاری ارتباطات بازاریابی صحه گذاری افراد مشهور
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (10 مقاله)
- ب (8 مقاله)
- علمی-ترویجی (6 مقاله)