![330](/view/entityimage/pageimage/hcd.gif?articleid=1803171&number=6&pagenumber=330&language=fa)
نویسنده: Amini، Parisa ؛ Ebrahimzadehdastjerdi، Reza ؛
همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (18 صفحه - از 330 تا 347 )
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/mdb.gif)
کلیدواژه ها: Brand attitude advertising credibility advertising awareness
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![330](/view/entityimage/pageimage/hcd.gif?articleid=1803171&number=6&pagenumber=330&language=fa)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.