![738](/view/entityimage/pageimage/iis.gif?articleid=1861886&number=2&pagenumber=738&language=fa)
نویسنده: منصوری، حسین ؛ استخریان حقیقی، امیررضا ؛
کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (8 صفحه - از 738 تا 745 )
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/mdb.gif)
کلیدواژه ها: ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت وفاداري ﺗﺠﺎرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﺳﯿﺎر ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮاه
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![738](/view/entityimage/pageimage/iis.gif?articleid=1861886&number=2&pagenumber=738&language=fa)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.