کلیدواژه کیفیت خدمات / (592 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮي ﺑﺮ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﺑﺎ ﺗﺎﮐﯿﺪ ﺑﺮ ﻧﻘﺶ ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی (ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺑﺎﻧﮏ ﭘﺎرﺳﯿﺎن ﺷﻬﺮ ﺗﻬﺮان)
نویسنده : میرزامجتهدی، امیرحسین ؛ حقی، منصور ؛ رحمانی، رسول ؛
همایش : پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران » دوره -11؛ 1400/12/19 - 1400/12/19 (22 صفحه - از 841 تا 862 )
کلیدواژه ها: ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮي
-
2.
چالش کیفیت خدمات در صنعت بانکداری و وفاداری مشتریان
نویسنده : صادقی طرقی، میثم ؛
همایش : پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران » دوره 9؛ 1400/12/19 - 1400/12/19 (14 صفحه - از 659 تا 672 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات وفاداری مشتریان صنعت بانکداری
-
3.
تاثیر کلان داده در ارتباط با رضایتمندی مشتری و مدیریت درآمد در صنعت هواپیمایی
نویسنده : حاتمی، بابک ؛ یعقوبی، نغمه ؛ موسوی، زهرا سادات ؛
همایش : پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران » دوره 9؛ 1400/12/19 - 1400/12/19 (10 صفحه - از 1283 تا 1292 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات وفاداری اعتماد کلان داده رضايت شرکت هواپیمايی
-
4.
تجارت الکترونیکی سیار: پیوند بین کیفیت خدمات خرید تلفن همراه و وفاداری
نویسنده : منصوری، حسین ؛ استخریان حقیقی، امیررضا ؛
همایش : کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک » دوره 2؛ 1400/10/30 - 1400/10/30 (8 صفحه - از 738 تا 745 )
کلیدواژه ها: ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت وفاداري ﺗﺠﺎرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﺳﯿﺎر ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮاه
-
5.
بررسی تاثیر ابعاد ساختار سازمانی بر کیفیت خدمات (مورد مطالعه: شهرداری تهران)
نویسنده : وهاب، رضا ؛
مجله : مطالعات مدیریت و کار آفرینی » زمستان 1400، دوره هفتم - شماره 4 (7 صفحه - از 1 تا 7 )
کلیدواژه ها: ساختار سازمانی کیفیت خدمات شهرداری تهران
-
6.
تاثیر سرمایه روانشناختی کارآفرینانه بر کیفیت خدمات ادراک شده با نقش میانجی تمایل به خرید مصرف کننده(موردمطالعه: تعاونی های تولید و توزیع گل نرگس شهرستان درهشهر)
نویسنده مسئول : زینی وند، زهرا ؛ نویسنده : پوراشرف، یاسان الله ؛ طولابی، زنیب ؛
مجله : رهیافتی در مدیریت بازرگانی » زمستان 1400 - شماره 8 ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات تمایل به خریدمصرفکننده سرمایهروانشناختیکارآفرینانه
-
7.
شناسایی و ارزیابی مولفههای کیفیت خدمات واحدهای آموزش دانشگاه: رویکرد آمیخته (مورد: واحد آموزش یکی از دانشکدههای دانشگاه تهران)
نویسنده مسئول : پورکریمی، جواد ؛ نویسنده : حجازی، سمانه ؛ اسدی، سمیه ؛
مجله : مطالعات آموزشی و آموزشگاهی » زمستان 1400 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 106 تا 131 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات خدمات واحد آموزش
-
8.
بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر تبلغات شفاهی در بین مشتریان شعب بانک ملی استان هرمزگان
نویسنده : آشوری، مجید ؛
مجله : مطالعات مدیریت و حسابداری » زمستان 1400، دوره هفتم - شماره 4 (16 صفحه - از 78 تا 93 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی تبلیغات شفاهی
-
9.
شناسایی و اولویت بندی کیفیت خدمات مورد انتظار مراجعین واحد آزمایشگاهی: مطالعه موردی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد
نویسنده : ترابی فرد، مریم ؛
همایش : کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت » دوره 2؛ 1400/08/30 - 1400/08/30 (15 صفحه - از 355 تا 369 )
کلیدواژه ها: كیفیت خدمات رضایتمندي آزمایشگاه بیمارستان امام رضا(ع) مشهد
-
10.
تاثیر تصویر برند، انتظارات مشتریان و کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان و وفاداری مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده (مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو)
نویسنده : صابریان، حمید ؛ میرمیران، سید جلیل ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » پاییز 1400 - شماره 79 (جلد ششم) (16 صفحه - از 29 تا 44 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات رضایت مشتریان وفاداری مشتریان تصویر برند ارزش درک شده انتظارات مشتریان