کلیدواژه کیفیت خدمات / (671 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
طراحی مدل تاثیر بازاریابی داخلی بر تصویر ذهنی کارکنان از برند سازمان (بررسی موردی بانک ملی ایران)
نویسنده : سید حسینی، سیدمجید ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ فلاح شمس، میرفیض ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهمن 1401 - شماره 27 ISC (21 صفحه - از 1308 تا 1328 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات تعهدسازمانی بازاریابی داخلی کار احساسی تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان
-
2.
ارائه مدل کیفیت خدمات با تاکید بر رضایت مشتریان در صنعت رستورانداری با رویکرد دادهبنیاد
نویسنده : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ نویسنده مسئول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجله : مدیریت کسب و کار » زمستان 1401 - شماره 56 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات رضایت مشتری رستوران رویکرد دادهبنیاد مشتری کدگذاری
-
3.
شناسایی ابعاد و مؤلفههای بازاریابی مشتریان صنعت گردشگری ایران با رویکرد کیفی
نویسنده : احمدی، فاطمه ؛ روستا، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : عسکری، احمد ؛
مجله : ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار » زمستان 1401 - شماره 6 (12 صفحه - از 49 تا 60 )
کلیدواژه ها: بازاریابی کیفیت خدمات صنعت گردشگری بازاریابی مشتریان
-
4.
بررسی تاثیر پیاده سازی سیستم متمرکز مخاطبان تامین اجتماعی بر کیفیت ارائه خدمات با تاکید بر سامانه متمرکز تامین اجتماعی
نویسنده : حسینی، سعید ؛ نویسنده مسئول : بازآیی، قاسمعلی ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » مهر 1401 - شماره 23 ISC (14 صفحه - از 54 تا 67 )
کلیدواژه ها: دولت الکترونیک کیفیت خدمات سازمان تامین اجتماعی سیستم متمرکز مخاطبان تامین اجتماعی فناوری اطلاعات خدمات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات
-
5.
مقایسه مدل کیفیت خدمات آموزشی هوشمند از دیدگاه دریافت کنندگان و ارائه دهندگان خدمت
نویسنده : جعفری حقیقت پور، امیرمهدی ؛ تقوی فرد، محمد تقی ؛ خورسندی طاسکوه، علی ؛ نویسنده مسئول : بامداد صوفی، جهانیار ؛
مجله : علوم روانشناختی » پاییز 1401 - شماره 117 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 1717 تا 1728 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات سنجش کیفیت مدارس هوشمند خدمات آموزشی
-
6.
تعیین نقش تعدیلگر رسانه اجتماعی در رابطه کیفیت خدمات و رضایتمندی با تمایل حضور مشتریان در باشگاههای شنا
نویسنده : معطر، علی ؛ قاسمی، حمید ؛ نویسنده مسئول : اسلامی، صدیقه ؛
مجله : مطالعات بازاریابی ورزشی » پاییز 1401 - شماره 11 (27 صفحه - از 160 تا 186 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات Service Quality رضایتمندی مشتری social media تمایل حضور مشتری رسانه اجتماعی customer satisfaction Customers' Behavioral intention
-
7.
مقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و باسابقه باشگاه های تندرستی شهر اصفهان
نویسنده مسئول : علی محمدی، حسین ؛ نویسنده : کردلو، حسین ؛ ادبی فیروز جاه، جواد ؛ گرامی، نرگس ؛
مجله : مطالعات بازاریابی ورزشی » پاییز 1401 - شماره 11 (28 صفحه - از 71 تا 98 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات مشتریان رضایتمندی ورزش وفاداری Satisfaction Service Quality Loyalty Sports customers
-
8.
تأثیر اعتماد، حریم خصوصی و کیفیت خدمات در موفقیت مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در باشگاههای بدنسازی با نقش میانجیگری وفاداری
نویسنده : محمودی، محسن ؛ نیکروان، محمد ؛ آقایی، نجف ؛ نویسنده مسئول : فروغی پور، حمید ؛
مجله : علوم ورزش » پاییز 1401- شماره 47 رتبه A (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 81 تا 100 )
کلیدواژه ها: حریم خصوصی اعتماد کیفیت خدمات وفاداری مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری
-
9.
تأثیر مدیریت استراتژی شش سیگما بر بهبود کیفیت خدمات
نویسنده : نصیری، میثم ؛ هاشمی، آتوسا ؛
همایش : بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها » دوره 2؛ 1401/06/22 - 1401/06/22 (12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات شش سیگما
-
10.
بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان با تأکید بر کیفیت برتر خدمات بانکداری آنلاین
نویسنده : محمدی راد، حسن ؛ اسلامی، کامران ؛
همایش : بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها » دوره 2؛ 1401/06/22 - 1401/06/22 (13 صفحه - از 181 تا 193 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات بانکداری آنلاین رضایتمندی مشتریان مدل تحلیلی هان بک سانگ فناوری نوین
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (208 مقاله)
- ب (105 مقاله)
- علمی-ترویجی (28 مقاله)
- ج (14 مقاله)
- A (13 مقاله)
- B (13 مقاله)
- C (9 مقاله)
- A+ (8 مقاله)
- الف (8 مقاله)
- د (5 مقاله)