کلیدواژه کیفیت خدمات / (1017 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : چراغی، مهدی ؛ نعمتی، محمدرضا ؛ نصیری زارع، سعید ؛ نویسنده مسئول : طهماسبی مقدم، حسین ؛
مجله:تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی»پاییز 1404 - شماره 78 ISC (15 صفحه - از 241 تا 255 )
کلیدواژه ها:گردشگریآسیب شناسیکیفیت خدماتخدماتاستان زنجان.
-
2.
نویسنده مسئول : قربانی، صابر ؛
مجله:اقتصاد و بانکداری اسلامی»تابستان 1404 - شماره 51 رتبه: ب/ISC (16 صفحه - از 343 تا 358 )
کلیدواژه ها:شهرتبانکداری الکترونیکوب سایت هاوفاداری مشتریانکیفیت خدمات.
-
3.
نویسنده : جعفری کلاریجانی، سید ابراهیم ؛ پایدارفرد، داود ؛ نویسنده مسئول : علوی متین، یعقوب ؛
مجله:مدیریت و چشم انداز آموزش»بهار 1404 - شماره 23 رتبه: الف/ISC (16 صفحه - از 300 تا 315 )
کلیدواژه ها:ارتباطاتتوانمند سازیکیفیت خدماتزیرساختبرنامه ریزیپزشکان خانواده
-
4.
نویسنده مسئول : رحیمی، حمید ؛ نویسنده : مدنی، احمد ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1404 - شماره 88 ISC (8 صفحه - از 29 تا 36 )
کلیدواژه ها:آموزش الکترونیکیدانشجوادراکاتکیفیت خدماتانتظارات
-
5.
نویسنده : رستمی پایین افراکتی، مهدی ؛
مجله:دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی»اسفند 1403، سال هفتم - شماره 82 (20 صفحه - از 67 تا 86 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتفناوری های نویناعتماد مشتریانبرند بانکجذب منابع مالی
-
6.
نویسنده : شعبانی، کوثر ؛ میرمهدی، سیدمهدی ؛ یاراحمدی، فتانه ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1403 - شماره 54 رتبه: ب/ISC (31 صفحه - از 65 تا 95 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریکیفیت خدماتارزش درک شدهقصد خرید متقاطعیکپارچگی کانال همه کاره
-
7.
نویسنده : زهره وندیان، کریم ؛
مجله:علوم اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد»زمستان 1403 - شماره 50 رتبه: ب/ISC (21 صفحه - از 177 تا 197 )
کلیدواژه ها:مشارکتدانشجویانکیفیت خدماترضایتمندیاماکن ورزشی
-
8.
نویسنده : محسنی مهر، کیومرث ؛ نیکی اسفهلان، حکیمه ؛ نویسنده مسئول : عالی، صمد ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»زمستان 1403، سال چهاردهم- شماره 4 رتبه: ب/ISC (15 صفحه - از 293 تا 307 )
کلیدواژه ها:مدلسازیبانک سپهافزونگی خدمات بانکیافزونگیبانکمشتریخدماتمدلرضایت مشتریمشتریانخدمات بانکی
-
9.
نویسنده مسئول : آذر، علی ؛ نویسنده : زکریازاده، ابولفضل ؛ مروتی زرقانی، الهام ؛
مجله:جغرافیا و برنامه ریزی»زمستان 1403 - شماره 90 رتبه: ب/ISC (22 صفحه - از 41 تا 62 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیفضای سبزشهر تبریزایمنی و امنیت
-
10.
نویسنده : توحیدی نیا، مریم ؛ حسینی، سیدعماد ؛ پورکیانی، محمد ؛ صلاحی کجور، عظیم ؛
مجله:تربیت بدنی و علوم ورزشی»زمستان 1403 - شماره 12 (12 صفحه - از 55 تا 66 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش ویژه برندکیفیت ارتباط با مشتری: قصد خرید مشتریقیمت ارزشمحورمشتریمدلدرآمددرآمدزایی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (283 مقاله)
- ب (154 مقاله)
- علمی-ترویجی (40 مقاله)
- الف (23 مقاله)
- ج (15 مقاله)
- د (5 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (31 مقاله)
- همایش بین المللی (16 مقاله)