خلاصه ماشینی:
"سینا کاشی در 2 سال ابتدایی فعالیت خود موفقیت چندانی بدست نیاورد،ولی با ایجاد تغییراتی در مدیریت این شرکت، سیناکاشی توانسته است جایگاه مناسبی در صنعت کشور بدست آورد.
عدم بازاریابی صحیح،ناشناخته بودن کیفیت محصولات برای مصرفکنندگان و ارتباط ضعیف با نمایندگان فروش که آنها را تبدیل به افرادی بدون تعصب نسبت به تولیدات شرکت کاشی ساوه نموده بود، بعنوان مهمترین موانع ارتباط با بازار شناخته شد و مدیریت با وجود تنگناهای مالی،اقدامات گستردهای برای شناساندن محصولات خود در بازار به عمل آورد.
علت این تغییر نام زدودن ذهنیت منفی ایجاد شده در طول دو سال فعالیت قبلی شرکت،در میان مصرفکنندگان و تلاش برای معرفی درست کیفیت محصولات با نامی جدید بود.
ارائه خدمات و وسایل مورد نیاز جهت انجام کار از طریق فروشگاههایی که در سطح شهر تهران و مراکز نمایندگیهای فروش سینا کاشی معرفی میشوند،به قیمت مناسب،از دیگر بخشهای این طرح است."