خلاصه ماشینی:
"(به تصویر صفحه مراجعه شود) بررسی عوامل موثر بر حجم فروش شرکت چرم آذر نویسنده:حسین محمدپورزرندی و سهیل مظلوم و اجاری دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی استاد راهنما:دکتر مرتضی ایمانی راد/بهار 1377 چکیده پایاننامه: نظر به اینکه چرم آذر وابسته به گروه صنعتی آذرین پس از قطع ارتباط سازمانی خود با گروه صنعتی ملی به دلیل تغییر مالکیت در سالهای اخیر با مشکل فروش و عرضه محصولات تولیدی خود به بازار مواجه بوده است، جهت رهایی از کاهش فروش و کاهش سهم بازار دست به تحقیقات گستردهای زده است تا بتواند این مشکل را به نوعی مرتفع نماید.
با توجه به اینکه شرکت چرم آذر از بزرگترین و مهمترین شرکتهای تولیدی چرم سنگین کشور میباشد و نگهداشتن سهم بازار خود یا از دست دادن آن تأثیر عمدهای بر شرایط بازار خواهد داشت،لذا تحقیق حاضر سعی دارد تا با بررسی عوامل تأثیرگذار بر حجم فروش محصولات شرکت مذکور استراتژی مناسب در زمینه بالا بردن حجم فروش را برگزیند."