Skip to main content
فهرست مقالات

رابط عمومی و ارتباطات دو سویه مقاله

نویسنده:

خلاصه ماشینی:

"نتیجه‌ای که تا به حال به دست آمده،این‌ است که در روابط عمومی که امور آن مبتنی‌ بر مقولات اطلاع‌رسای یا اقناعی است، باید زمینه‌های تعامل و تفاهم‌چنان برقرار و آماده باشد که هرگونه واکنش و بازخوردی‌ بتواند آشکارا بیان و اعلام و ارسال شود و هر فرد یا گروهی بتواند بسیار آسان در مقابل دریافت‌ پیام‌های درونی و بیرونی(سازمان)نظریات و اعتراضات خود را اعلام کند و پاسخ‌های مناسب و واقعی را خواستار شود. تنها در این صورت است که جنبه‌های‌ اطلاع‌رسانی در روابط عمومی،می‌تواند در سویه تلقی شود،به عبارت دیگر باید زمینه‌های تعامل و تفاهم‌چنان برقرار و آماده باشد که هرگونه واکنش و بازخوردی‌ بتواند آشکارا بیان و اعلام و ارسال شود و هر فرد یا گروهی بتواند بسیار آسان در مقابل دریافت پیام‌های درونی و بیرونی‌ (سازمان)نظریات و اعتراضات خود را اعلام کند و پاسخ‌های مناسب و واقعی را خواستار شود."

کلید واژه های ماشینی:

اطلاعات ، روابط‌عمومی ، دوسویه ، روابط‌عمومی و ارتباطات دوسویه ، مخاطب ، امور اجرایی روابط‌عمومی یک‌سویه ، پیام ، اقناعی ، اطلاعیه ، امور اجرائی روابط عمومی


برای مشاهده محتوای مقاله لازم است ورود پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.

تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر credit@noormags.ir.

You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Membership.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via credit@noormags.ir.