خلاصه ماشینی:
"چهار فصل اول کتاب دربارهی رویکرد تفکر گروهی صحبت میکند،و به ارائهی اطلاعاتی در زمینهی اینکه چگونه کودکان را برای کار با کامپیوتر آماده کنیم؟و همچنین به توضیح و تشریح اهمیت تفکر گروهی و تحلیل نقش کامپیوتر در تدریس مهارتهای تفکر میپردازد؛که این مطالب را تحت این عناوین و سر فصلها ارائه میدهد: 1.
مهارتهای تفکر و فناوری اطلاعات و ارتباطات بخش دوم شامل فصول پنج تا نه میباشد که به ارائهی جزئیات بیشتری دربارهی چگونگی یادگیری(گفتگو)میپردازد و اینکه چگونه میتوان گفتگو را سازماندهی کرد و در بخشهای مهم و کلیدی برنامهی درسی به طور مداوم از آن استفاده نمود.
یادگیری از طریق گفتگو در برنامهی درسی فناوری اطلاعات و ارتباطات در فصل پایانی که فصلی است تحت عنوان نتیجه،جمعبندی دستاوردها؛به نقش کامپیوترها و همچنین نقش حیاتی معلم در کلاس درس پرداخته میشود.
این سایت،نرمافزارهای ذکر شده در فعالیتهای مورد بحث در این کتاب شرح داده شده است و همچنین اطلاعات و منابع بیشتری را دربارهی رویکرد تفکر گروهی ارائه میدهد."