خلاصه ماشینی:
"این کتاب شامل یک مقدمه و هفت فصل میباشد؛هر فصل یک مقاله را دربرمیگیرد که عبارتند از: فصل اول:پادکست؛ذرهای شدن و عرصهی عمومی؛به قلم مسعود کوثری،عضو هیئت علمی دانشگاه تهران فصل دوم:بررسی کاربردها و اثرات پادکستینگ بر ارتباطات سازمانی و بخش عمومی؛به قلم مهدی منتظر قائم،عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و فاطمه جناباصفهانی،فارغ التحصیل کارشناسی ارتباطات دانشگاه تهران فصل سوم:پادکست،صدایی خاموش در فضای مجازی؛به قلم معصومه شهبندی،فارغ التحصیل کارشناسی ارتباطات دانشگاه تهران فصل چهارم:پادکست،رسانهی سبک زندگی؛به قلم حسین حسنی،دانشجوی کارشناسی ارشد علوم ارتباطات فصل پنجم:پادکست،امروز و فردا؛به قلم مصطفی قوانلوقاجار، دانشجوی کارشناسی ارشد علوم ارتباطات و پژوهشگر حوزهی رسانه فصل ششم:پادکست؛تهدیدی جدید یا فرصتی ارزشمند؛به قلم محمد مهدی لبیبی،مدیر شبکه رادیو تجارت فصل هفتم:حس و آوا؛به قلم محمد مهدی رجا،دانشجوی کارشناسی نرمافزار و اولین ارائه دهندهی پادکست در ایران در هریک از این مقالات آنچنانکه از عناوین آنها برمیآید :واکاوی تاریخچه،شرح ویژگیها،ذکر مزایا،معایب و محدودیتها، قابلیتهای بالقوه و بالفعل،مقایسه با رسانهی قدیمی رادیو و در نهایت پیشبینی پوشیده در حالهی ابهام از آیندهی پادکست،عنصر اصلی مطالب است و به مخاطب ارائه میگردد."