خلاصه ماشینی:
"*تنها برخی از این امواج مفید هستند و بسیاری از آنها چنین نیستند-و البته همۀ آنها میتوانند دربر گیرندۀ رویکردهایی عملی در قبالمدیریت باشد.
*مدیران نباید به این موضوع بپردازند که تسهیلات تا چه حد برایاشغالکنندگان سمتهای سازمانی مزیت به دنبال دارند بلکه باید اینموضوع را مدنظر قرار دهند که اشغالکنندگان سمتهای سازمانیچگونه دستیابی به حد اکثر مزایا از تسهیلات را تضمین مینمایند.
(1)- Kaizen *اینترنت میتواند به کتابخانۀ سرمایۀ فکری سازمان تبدیل شود،دانش کارکنان را حفظ نماید،همکاری و کار تیمی را تسهیل نماید و یکابزار عالی برای کارکنان جدید و تازهکار باشد.
این کتاب توضیح میدهد که چگونه ازابزارهای تحقیقاتی خود برای شناسایی الگوهای مدیریت و سازمانمشارکتی استفاده کرده که موفقیت را در بسیاری از محیطهای رقابتی درپی داشته است.
مدیران نیتا رادیک آنیتا4رادیکیک زن انگلیسی صاحب کسبوکار و مدیر پدیدهایبزرگ در صنعت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی به نام بادی شاپ5استکه ممکن بود هرگز اصلا چنین کسبوکاری را آغاز نکند."