خلاصه ماشینی:
"آنچه که شما باید مدیریت نمایید،موضعاتی هستند که ارزش را به دنبال دارند:کارکنانی با انرژی که کیفیتی برتر را ارایه میکنند و خدماتی که در محیط بازار به مشتریان تحویل میشوند.
آیا این امر بدان معنا است که شما نباید با دقت بر نتایج مالی نظارت داشته باشید؟البته خیر.
کلید واقعیص این توانایی است که کاری کنید افرادتان به میزان کافی متمرکز باشند تا بخواهند آگاهانه در راه رسیدن به استانداردهای بالا تلاش کنند.
با این وجود برخی پرسشهای کلیدی در این خصوص مطرح میشوند:آیا میتوانید مدیریت کنید؟آیا یک ایجادکنندهء انرژی،انگیزه و بلندپروازی در دیگران هستید؟آیا میتوانید باعث شوید دیگران برای دستیابی به استانداردهای بالا تلاش کنند؟ برای اطلاعات بیشتر کتب: "ساختن برای ماندن:عادات موفق شرکتهای آگاه"،جیمز کولینز و جری پوراس1،7991 "زنجیرهء سود خدمات:چگونه شرکتهای برتر،سود و رشد را به وفاداری،رضایت و ارزش متصل میسازند"،جیمز هسکت و ایرل ساسر2،7991 "کارت امتیاز متوازن:تبدیل استراتژی به عمل"،رابرت کاپلان و دیوید نورتون3،6991 "دانستن-رفع شکاف."