خلاصه ماشینی:
تقریباً همهی فصلهای نمایش براساس همین اطلاعات و گزارشها پرداخت شدهاند و حتی جزییات برخی وقایع مستند را هم میتوان در نمایش پیدا کرد؛«چو سونگ هویی»دانشجوی مهاجر کرهای دانشگاه ویرجینیا تک،پس از به قتل رساندن یک دختر و پسر دانشجو به اداره پست میرود و فیلم ویدئویی که در آن مانیفست خود را بیان کرده است را برای شبکه خبری NBC ارسال میکند.
به همین دلیل همه داشتهها را در قالب ابزار هنری تئاتر،مورد پرداخت قرار داده و بهجای اینکه نمایش را به اطلاعات و مستندات محدود کند با خلق ساختار و ؟؟؟ ساحتی هنری و نمایشی به گسترش واقعیت و نامحدودتر کردن قضاوت مخاطبان در مورد آنها نمایشاش را پرداخته است.
؟؟؟ رحمانیان نمایشاش را با حمله گروهی از بازیسازان در لباس سربازهای آمریکایی به تماشاگر آغاز میکند؛در ادامه نیز این گروه سربازان-نمایندگان جامعه آمریکایی-در بستر رویدادها و اتفاقات و حتی در ساختار دیداری و طراحی حرکتها،در مقابل قهرمان قرار میگیرند و مجموعه اتفاقات نمایش نیز در قالب تهاجمهای مکرر این گروه به فرد پرداخت شدهاند.
در نخستین تابلو نمایش،چو از جمع خارج میشود و در مقابل بازیای که جمع برای او ترتیب دادهاند مورد تهاجم قرار میگیرد؛این حرکت و موقعیت دومین تصویر حملهی جامعه آمریکایی به فرد است.
این فضای گروتسکوار میانی،نقطه چرخش و تغییر شخصیت قهرمان از بالقوگی و تقویت فردگرایی خطرناک او در نتیجه حملههای مداوم جامعه است و بلافاصله بعد از آن«چو»که از یک دانشجوی کرهای ساکن در آمریکا تبدیل به«هملت»و ؟؟؟ سؤالها و تردیدهایش شده به لباس مکبث در میآید و با کمک گروه بازیسازان یا همکلاسیهایش در اجرای نمایش « Mackbeth in cun Shop »کاملاً مسلح میشود.