خلاصه ماشینی:
"آیا باید به جای تبلیغات مشتریان،به سراغ تبلیغات بازرگانی بروم؟ -چرا باید برای فروش برنامهریزی کنیم درحالی که یک موسسه تبلیغاتی یا یک شرکت متخصص در این حوزه این کار را برای من انجام میدهد؟ مخاطبان:مدیران بازرگانی-بازاریابی و فروش کاربرد:برنامهریزی جهت افزایش فروش، ایجاد سهم بازار بهترین روش رقابت واقعی در محیط کسب و کار بین زنجیره تامین تغییرات زیادی که در عصر فعلی و تقریبا و با شروع هزاره سوم میلادی در محیط کسب و کار شرکتها رخ داده است،منجر به تغییر پارادایم و واحد رقابت در بسیاری از صنایع شده است.
مخاطبان:طراحان استراتژی در سازمان کاربرد:تدوین استراتژیهای مناسب برای افزایش ارزش سرمایه فکری منابع سرزندگی خواننده گرامی،به نظر میرسد جهت دستیابی به اهداف خود،شما باید درباره جماعت،شرکت یا کسب و کاری که به آن میپیوندید،مدیرانی که شما با آنها کار میکنید و گفتمانهایی که درباره توسعه مهارتهایتان دارید مراقب باشید."