کلیدواژه مخاطبان / (42 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
الگوی مدیریت کیفیت محتوا در روزنامههای محلی ایران
نویسنده مسئول : مسعودی، امیدعلی ؛ نویسنده : جعفری، سیده طناز ؛ نعمتی انارکی، داود ؛
مجله : مطالعات فرهنگ - ارتباطات » زمستان 1401 - شماره 92 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 125 تا 148 )
کلیدواژه ها: مدیریت مخاطبان Management audiences journalists کیفیت محتوا روزنامهنگاران روزنامههای محلی ایران local Iranian newspapers Content quality روزنامه هــا هـا بــه بـه مطبوعــات محلــی
-
2.
نقش صدا و سیما در تقویت اعتماد سیاسی
نویسنده : روحانی، محسن ؛ میر اسماعیلی، بی بی سادات ؛ جهانشاهی، امید ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : حسینی دانا، حمید رضا ؛
مجله : رسانه » تابستان 1401 - شماره 127 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 5 تا 28 )
کلیدواژه ها: رسانه اعتمادسازی مخاطبان اعتماد سیاسی سازمان صداوسیما صداوسیما شهروندان ارتباطات دولت اجتماعی
-
3.
راهبردهای مدیریت کیفیت محتوا درروزنامه های محلی ایران
نویسنده : جعفری، سیده طناز ؛ مسعودی، امیدعلی ؛ نعمتی انارکی، داود ؛
مجله : رسانه » تابستان 1401 - شماره 127 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 149 تا 169 )
کلیدواژه ها: مخاطبان طراحی الگو مدیریت کیفیت محتوا روزنامههای محلی ایران روزنامهنگاران مطبوعات محلی رسانه مدیران اطلاعات روزنامههای محلی ایران روزنامهنگاری
-
4.
فرهنگ شهرت و کنشگری سلبریتیها در اینستاگرام از نظر کاربران ایرانی
نویسنده مسئول : سلیمانی ساسانی، مجید ؛ نویسنده : شهبازی، مهدی ؛ قربانی، سینا ؛
مجله : مطالعات فرهنگ - ارتباطات » بهار 1401 - شماره 89 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 341 تا 374 )
کلیدواژه ها: فرهنگ سلبریتی کنشگری اینستاگرام کاربران مخاطبان هـا اجتماعی بـه رسـانه بـا فرهنگ فرهنـگ شـهرت
-
5.
مصرف فرهنگی مخاطبان و نامخاطبان سینمای ایران
نویسنده : راودراد، اعظم ؛
مجله : رهپویه هنرهای نمایشی » زمستان 1400، دوره اول - شماره 2 (17 صفحه - از 7 تا 23 )
کلیدواژه ها: سینما مصرف فرهنگی مخاطبان عوامل اجتماعی نامخاطبان
-
6.
بررسی سطح سواد رسانهای مدیران رسانه ملی در دوران کرونا (موردمطالعه: تحلیل پیام های تلویزیونی دربارۀ کرونا)
نویسنده مسئول : گنجی، بهرخ ؛ نویسنده : سلخوری، ارزو ؛
مجله : مدیریت رسانه » شهریور 1400 - شماره 54 (18 صفحه - از 23 تا 40 )
کلیدواژه ها: مخاطبان سواد رسانهای کرونا رسانۀ ملی سواد رسانهای مدیران رسانه
-
7.
رسانه، ابزار امنیتیکردن جمهوری اسلامی ایران براساس چهل سال اسناد کنگره آمریکا
نویسنده مسئول : برزگر، ابراهیم ؛ نویسنده : بختیاری، تهمینه ؛
مجله : آفاق امنیت » تابستان 1400 - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 125 تا 145 )
کلیدواژه ها: افکار عمومی مخاطبان امنیتیکردن اجماعسازی تحریمهای بین المللی رسانه امنیتی آمریکا ایران جمهوری اسلامی ایران هـا ایـران اقناع
-
8.
پژوهشی پیرامون خاستگاه طبقاتی مخاطبان نقاشی نوگرا بین سالهای ۱۳۵۰- ۱۳۲۰ ه.ش. در ایران
نویسنده مسئول : عادل، مریم ؛ نویسنده : بلخاریقهی، حسن ؛
مجله : کیمیای هنر » تابستان 1400 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 67 تا 83 )
کلیدواژه ها: طبقات اجتماعی روشنفکران مخاطبان دانشجویان هنر نقاشی نوگرای ایرانی
-
9.
روش شناسی تحقیق علمی در تبلیغات بازرگانی
نویسنده : مسعودی، دکتر امید علی ؛
مجله : رسانه های دیداری و شنیداری » پاییز 1399 - (ویژه نامه همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی) رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 169 تا 200 )
کلیدواژه ها: روش تحقیق تحقیق کیفی تحقیق کمی مخاطبان تبلیغات بازرگانی رسانه های جدید تبلیغات تحقیق روش رسانه ارتباطات آگهی لاسول
-
10.
بررسی چگونگی رابطه بین مدت گذران فراغت مجازی و تغییر در روابط نسلی
نویسنده : جعفرزاده پور، فروزنده ؛
مجله : توسعه اجتماعی » پاییز 1399، دوره پانزدهم - شماره 1 ISC (26 صفحه - از 189 تا 214 )
کلیدواژه ها: اوقات فراغت سبک زندگی مخاطبان روابط نسلی مدت فراغت مجازی فراغت نسل گذران اوقات فراغت مجازی شبکههای اجتماعی مجازی تعامل
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (8 مقاله)
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- A (1 مقاله)