Skip to main content
فهرست مقالات

مدیریت خویشتن: پنج روش برای انجام یک تغییر شغلی

کلید واژه های ماشینی : تغییر شغلی ، مدیریت ، اشتباه ، مشاوران ، اطلاعات کافی دست ، برآورد بیش از حد توانایی ، اشتباهات مدیریت شغلی ، فکر ، فشارهای اجتماعی ، افراد تصوراتی غیرواقع‌بینانه دربارهء توانایی‌ها

خلاصه ماشینی:

"مدیریت خویشتن‌ پنج روش برای انجام یک تغییر شغلی (به تصویر صفحه مراجعه شود) تحقیق نشان می‌دهد که حتی مدیران فصلی نیز دچار جابجایی‌های ناخوشایند و بیمارگونه می‌شوند. افراد بسیاری برای تصدی یک‌ شغل در سازمان مناسب تلقی می‌شوند اما پس از مدتی،این تضاد فرهنگی است که باعث شکست‌ می‌گردد. اشتباه دوم:رها کردن پول مشاوران می‌گویند کسانی که می‌خواهند دست‌ به تغییر شغلی بزنند،درآمد را اولویت چهارم یا حتی پنجم خود می‌دانند اما وقتی می‌خواهند تصمیم خود را عملی سازند،ناگهان آن را به‌ اولویت نخست خود تبدیل می‌سازند. اشتباه 4:برآورد بیش از حد توانایی‌ خویش به گفتهء یک مشاور،افراد فکر می‌کنند بیش‌ از آن‌چه که الان کار می‌کنند،می‌توانند در یک‌ سازمان نقش داشته باشند و فکر می‌کنند کم‌ ارزش دانستن توانایی‌های سازمان به آنها در تحقق اهدافشان کمک می‌کند. چه شواهدی وجوود دارند که نشان می‌دهند این شرکت جدید به موفقیت خواهد رسید؟ فشار اجتماعی باید همواره تفکری استراتژیک دربارهء هرگونه‌ تغییر در زندگی به‌خصوص تغییرات شغلی داشت."


برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.