خلاصه ماشینی:
"با نگاه به فرم کارمندان بخش خدمات مالی میتوان به بخش اجرایی در دستیابی به بینشهای جدید در مورد کارمندانشان کمک کرد و باعث بهکارگیری این بینشها در راستای توسعه ایتراتژی نیروی کار و برنامههای مرتبط با آن شد که این عمل اهداف کلیدی تجارت را تضمین میکند و با اولویتهای کارمند در یک راستا قرار میگیرد.
چگونگی رتبهبندی سازمانهای توسط کارمندان براساس عوامل محل کار (به تصویر صفحه مراجعه شود) زمانی که پیشنهاد یک کار چالشانگیز برای سازمانهای خدمات مالی امری بدیهی باشد، شرکتهایی که برای نشان دادن تعادل کار و زندگی و پیشرفت شغلی راهی پیدا کردهاند،بهتر خواهند توانست خود را متمایز کنند و همچنین هزینهها را توسط گردش مؤثر مدیریتی کاهش دهند.
-اطمینان از این موضوع که کارمندان اهداف سازمان را درک میکنند(و اینکه چگونه شغلشان به آنها در دستیابی به این اهداف کمک میکند) این مطلب مشخص شده است که حتی کارمندان شاغل نیز نیازمند درک متمایز این موضوع هستند که چه کاری انجام میدهند و شرکت برای به دست آوردن چه چیزی تلاش میکند.
تحقیق در مورد کارمند میتواند مشخص کند که چه چیزی برای یک نیروی کار خاص مهمتر است (برای مثال آموزش و پیشرفت،مرخصی با حقوق)و به شرکتها نشان دهد که بر کدام یک از محرکهای اشتغال تمرکز کنند.
در حقیقت،شرکتهایی که از محیط اقتصادی چالشانگیز اخیر ایجاد شدهاند ودر موقعیت قویتری قرار دارند،آنهایی هستند که در حال حاضر مراحلی را برای ارزیابی استعدادهای مورد نیاز آینده و برنامههای توسعه طی میکنند که هم محرکهای نگهداری و هم مهمترین عوامل ایجادکننده اشتغال و میزان کارآیی بالای نیروی کار را نشان میدهند."