خلاصه ماشینی:
"پی نوشت: * John shattuck رسانههای جدید مورد بحث در این کتاب عبارتاند از: برنامههای تلویزیونی و رادیویی که در آنها با مدعوین مصاحبه میشود، مجلات خبری تلویزیونی، نشستهای الکترونیکی شهری، نشریات عامه پسند الکترونیکی و چاپی، MTV و اینترنت.
بخش دوم، مخاطبان رسانههای جدید را بررسی میکند:مخاطبان این رسانهها چه کسانیاند و منظورشان چیست؟ دیویس و اوئن استدلال میکنند که امروزه، مخاطبان توقعات جدیدی از ارتباطات سیاسی و برای مثال از مشارکت دارند، که تا حدی باعث موفقیت آنهاست، گر چه امکانات آنها برای افزایش و تقویت مشارکت شهروندان بسیار آرمانی شده است.
دیویس و اوئن بر اساس بررسیشان از مدارک موجود، رسانههای جدید را فاقد هر گونه تعهد واقعی برای کمک به تقویت دخالت شهروندان در فرایند سیاسی میدانند، زیرا آنها تحت فشار ضرورتهای تجاری نیرومندی قرار دارند و بدین ترتیب، دلار و نه دموکراسی، یک بار دیگر برنده میشود."