خلاصه ماشینی:
"همچنین این تحقیق نشان داده که شرکتها اساسا در زمینهء استعدادهای نوآوری خود دچار سوء مدیریت هستند.
ما این فرضیه را نیز بررسی کردهایم که تمرکز اصلی مدیریت به حد اکثر رساندن سود است و همین امر باعث میشود که کارکنان دارای احساساتی منفی نسبت به سازمان باشند.
شرکتها و مؤسسات تبلیغاتی باید تلاشهای خود را برای تأیید هویت شرکا و روشهای کاری آنها دوچندان کنند و باید با دقت زیادی دربارهء اثربخشی تبلیغات آنها تحقیق نمایند زیرا ممکن است آنها هرنوع اطلاعات غلط و گمراهکنندهای را در اختیار افراد قرار دهند.
چگونه نوآوری میتواند فرصتی ناب را برای شما رقم بزند تاریخ نشان میدهد شرکتهایی که به سرمایهگذاری برروی توانمندیهای نوآورانهء خود درطول دوران سخت اقتصادی میپردازند،آنانی هستند که بهترین شرایط را در دوران رشد و شکوفایی تجربه میکنند.
اما چگونه شرکتها باید معضلات واقعی مواجه شوند؟چگونه باید تمرکز خود را حفظ کنند؟اینها نکاتی هستند که در این مقاله به آنها پرداخته شده است."