خلاصه ماشینی:
"مسائل مشتریان را قبل از آنکه متوجه شوند،حل کنید: نوآوران جهانی در پیشبینی مسائل آینده از دیگران جلوترند: تا کجا لازم است با مشتری همراه باشیم تا اطمینان یابیم که روابط درامدی مستحکمی دارم؟چه روندهایی را میتوانیم برای حداکثرسازی مزیتها دنبال کنیم تا مشتریان موج ثابتی از پیشرفتهای نوین و مستحکم دریافت کنند؟ ایدههای خلاقانه را از مشتریان خود به دست آورید: نوآوران جهانی میدانند که خلاقیت را همیشه به طور کامل در اختیار ندارند و نیز اینکه،بعضی از ایدههای بسیار درخشان از منبع جدیدی میآید:مشتریان.
بر چالاکی شرکت تمرکز کنید: نوآوران جهانی میدانند که تواناییشان و کنش و واکنش و انجام سریع کار،موفقیتهای آینده را در پی خواهد داشت.
به شراکتهای مبتنی بر مهارت به چشم عامل اصلی موفقیت نگاه کنید: هنگای که نوآوران جهانی به بازار جدید و سریعی وارد میشوند،درک میکنند که ممکن است افراد یا سازمانهایی در جهان باشند که بتوانند به آنها در به دست آوردن آن بازار کم کنند."