خلاصه ماشینی:
"هویت نام تجاری و فرهنگ جامعه مصاحبه با شجاعی کیاسری«نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی» (به تصویر صفحه مراجعه شود)زمانی که برندی توانست؛جایگاهی مناسب در بازار پیدا کند،نباید به حالخود رها شود و باید ویژگیها،ارزشها و تفاوتهایش با توجه به شرایط بازارتعیین و متغییر شود.
ورود برندها به بازارهای جدید،تقویت آن در بازارهایفعلی،ارائه محصولات و خدمات نوین و بسیاری دیگر از استراتژیها،همهاز اقداماتی به شمار میرود که در مراحل رشد و بلوغ یک برندو برای حفظسوددهی و اثربخش بودن آن باید مورد توجه قرار گیرد.
*برای توسعه برند چه راهکارهایی را مدنظر دارید؟ زمانی که برندی توانست جایگاهی مناسب در بازار پیدا کند،نباید بهحال خود رها شود و باید ویژگیها،ارزشها و تفاوتهایش با توجه به شرایطبازار تعیین شود،ورود برندها به بازارهای جدید،تقویت برند در بازارهای فعلی،ارائه محصولات و خدمات جدید زیر چتر برند و بسیاری از استراتژیهای دیگرهمه از اقداماتی است که در مراحل رشد و بلوغ یک برند و برای حفظ سوددهیو اثربخش بودن آن باید مورد توجه قرار گیرد."