خلاصه ماشینی:
"گزارش اصلی:دایرهای ادراکی فراتر از یک نشانهاستراتژی خروج از سایه و شکلگیری برند در جهانی معاصر برخلاف گذشتههای دور،هویتدر فرآیند پیچیدهای قابل شناسایی بوده و کسباعتماد تحت قواعد و آداب خاصی است.
اما برند مفهومی گستردهتر و ژرفتر از یک نشانه دارد.
است و زمانی شکل و ساختاریدرهم آمیخته از این عوامل یک برند را به وجود میآورد.
صاحبان برندهای بزرگ وشناخته شده در گامنخست بازار فراملی را نشانه نمیگیرند.
زیرا هدف و تمایلی برای عرضه برند مورد نظر در بازارجهانی وجود نداشته و بازار محدود ملی آن را هم رقباو صاحبان برندهای معروف تهدید میکنند.
بنابراینگام اول در شکلگیری یک برند موفق،برخورداری ازنگرش فراملی است.
نگاهبه بازار دهها میلیونی و اما در نهایت داشته است کهرقابت برندهای جهانی شرایط ناپایداری را برای آنهابهوجود آورده است.
این در حالی است که اگر افق توسته تولیدکنندگانکالا و خدمات ایرانی فراتر از مرزهای ملی باشد اینامر به شکلگیری برندهای جهانی خواهد انجامید."