خلاصه ماشینی:
"4-بازاریابی طبق نقشه در این قسمت مطالعه بازاریابی از جنبههای مختلف انجاممیگیرد بطوریکه شخص بازاریاب تمام مطالعات مزبور را بخاطرهدف خاصی دنبال میکند.
در اینقسمت از علم بازاریابی مسئلهمدیریت و مدیر بازاریاب موردنظراست تا به بهترین وجهی تا آنجاکه ممکن است کالای موردنظر رابفروش رساند درین بخش از بازار-یابی مدیر قسمت بازاریابی تنهامرجعی است که سایر قسمتهای کارخانه گزارشات خود را مستقیما باومیدهند زیرا که پیشرفت کارخانه دردست اوست و تنها شخص اوستکه تصمیم به کم و کیفکالاهای مورد بحث میگیرد و ازهمینروست که وی مسئول شکستیا پیروزی کارخانه میباشد وپیداست که چنین بازاریابی بایداز تمام دانشهای مربوط به علماقتصاد و سیاست و مالیه با اطلاعباشد.
این موتور دارای دو سیلندر است که کار دستگاه را به آسانی تامین میکند تمام حرکات ماشین درکنترل دقیق راننده قرار دارد و تغییر دندهها تنها با یک عمل انجام میگیرد."