مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Teaching English as a Second Language Quarterly 2 |
نشریه علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 2 |
میان رشته ای 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 3 |
-
1.
نویسنده : Golaghaei، N ؛ Yamini، M ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2014، Volume 6 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 27 تا 54 )
کلیدواژه ها:mental lexiconinferencinghybrid entry stageMetalinguistic Awarenesslexical quality hypothesisLexicalHowever
-
2.
نویسنده : Tahmasebi، S ؛ Yamini، M ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2013, Volume 4 - Number 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 103 تا 126 )
-
3.
نویسنده : Nowroozzadeh، N ؛ Yamini، M ؛
مجله:علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز»تابستان 1381 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (6 صفحه - از 75 تا 80 )
کلیدواژه ها: