موضوع (تعداد مقاله) |
---|
تربیت بدنی 46 |
حوزه سلامت 2 |
حسابداری 2 |
علوم اجتماعی 2 |
روانشناسی 1 |
مدیریت 1 |
حقوق 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 56 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 45 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
رابطه بین توانمندسازی و چابکی نیروی انسانی در هیئت های ورزشی شهر اصفهان
نویسنده : دهقانی، آرزو ؛ نادریان جهرمی، مسعود ؛ نویسنده مسئول : آصفی، احمد علی ؛
مجله : مدیریت ورزشی » زمستان 1399 - شماره 51 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (15 صفحه - از 1077 تا 1091 )
کلیدواژه ها: توانمندسازی شایستگی چابکی نیروی انسانی هیاتهای ورزشی موثر بودن خودتعیینی معنایداری
-
2.
تحلیل موانع استفاده از سیستم اشتراک دوچرخه توسط شهروندان شیرازی در تفریح و سفرهای شهری
نویسنده : حیدری نقدعلی، زهرا ؛ سرورزاده، کوروش ؛ نویسنده مسئول : نادریان جهرمی، مسعود ؛
مجله : علوم ورزش » زمستان 1399- شماره 40 (19 صفحه - از 213 تا 231 )
کلیدواژه ها: زیرساخت تجهیزات سیستم اشتراک دوچرخه دوچرخهسواری
-
3.
نقش مشارکت ورزشی در توسعه الگوی جامعه پذیری
نویسنده : حاجی زاده، سجاد ؛ نوغانی دخت بهمنی، محسن ؛ میرصفیان، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : نادریان جهرمی، مسعود ؛
مجله : پژوهش در ورزش تربیتی » زمستان 1399 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (30 صفحه - از 85 تا 114 )
کلیدواژه ها: جامعه پذیری مشارکت ورزشی همسازی همانند گرایی
-
4.
تحلیل نقش آموزش کارآفرینی در اشتغال فارغالتحصیلان رشتۀ علوم ورزشی
نویسنده مسئول : نادریان جهرمی، مسعود ؛ نویسنده : پژوهان، فاطمه ؛
مجله : رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی » زمستان 1399 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (13 صفحه - از 125 تا 137 )
کلیدواژه ها: اشتغال کارآفرینی علوم ورزشی فارغالتحصیلان مشاغل خصوصی.
-
5.
تأثیر بازاریابی در رسانههای اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرفکننده باشگاههای فوتبال لیگ برتر ایران
نویسنده : عموزاده، زهرا ؛ سلطان حسینی، محمد ؛ سلیمی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : نادریان جهرمی، مسعود ؛
مجله : مدیریت ورزشی » تابستان 1399 - شماره 49 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 407 تا 424 )
کلیدواژه ها: دلبستگی رفتار مصرفکننده جذب سرسپردگی فرایند برندسازی بازاریابی رسانههای اجتماعی
-
6.
بررسی تأثیر بازاریابی در رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
نویسنده : عموزاده، زهرا ؛ نادریان جهرمی، مسعود ؛ سلیمی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : سلطان حسینی، محمد ؛
مجله : مطالعات راهبردی ورزش و جوانان » تابستان 1399 - شماره 48 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (27 صفحه - از 29 تا 55 )
کلیدواژه ها: رسانههای اجتماعی بازاریابی در رسانههای اجتماعی ارزش ویژه برند و لیگ برتر فوتبال
-
7.
ارائه الگوی توسعه موفقیت مربیان فوتبال با استفاده از تئوری داده بنیاد (موردمطالعه: باشگاههای فوتبال لیگ دسته یک کشور)
نویسنده : فروردین، مهدی ؛ نادریان جهرمی، مسعود ؛ نیک سرشت، اصغر ؛ دست برحق، حسین ؛
مجله : پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی » بهار و تابستان 1399 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (15 صفحه - از 111 تا 125 )
کلیدواژه ها: مهارت فنی تئوری داده بنیاد موفقیت مربیان مهارت تاکتیکی
-
8.
تحلیل جامعهشناختی عوامل موثر بر گرایش جوانان به مدیریت بدن مطالعه موردی: جوانان 18-16ساله شهر اصفهان
نویسنده مسئول : نادریان، مسعود ؛ نویسنده : پژوهان، فاطمه ؛
مجله : پژوهش های راهبردی مسائل اجتماعی ایران » زمستان 1398 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها: اصفهان جوانان مدیریت بدن عوامل جامعهشناختی
-
9.
تحلیل میزان آگاهی مدیران و مربیان ورزش از شاخصهای مسئولیت مدنی در زمینه فعالیتهای ورزشی
نویسنده : حقیقی، اصغر ؛ محمد زاده، یونس ؛ نیک سرشت، اصغر ؛ نویسنده مسئول : نادریان جهرمی، مسعود ؛
مجله : تحقیقات حقوق خصوصی و کیفری » زمستان 1398 - شماره 42 (28 صفحه - از 31 تا 58 )
کلیدواژه ها: مسئولیت مدنی مدیران ورزشی فعالیت ورزشی آگاهیهای حقوقی
-
10.
نقش رسانههای جمعی در ارتقای آگاهی از مسئولیت مدنی ورزشی
نویسنده مسئول : میرسلیمانی، محمد حسین ؛ نویسنده : قادرپور، ادریس ؛ نادریان، مسعود ؛ یاری، سعید ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » پاییز 1398 - شماره 46 رتبه علمی-پژوهشی (15 صفحه - از 41 تا 55 )
کلیدواژه ها: مسئولیت مدنی رسانه های جمعی حقوق ورزشی