کلیدواژه لیگ برتر فوتبال / (59 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تحلیل علی اثرگذاری مدیریت سوءاستفاده در ارزش ویژۀ برند باشگاههای فوتبال لیگ برتر ایران
نویسنده : نوری، احمد ؛ کاشف، سیدمحمد ؛ نویسنده مسئول : بهنام، محسن ؛
مجله : رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی » پاییز 1401 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 105 تا 118 )
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند لیگ برتر فوتبال هوادار مدیریت سوءاستفاده
-
2.
سطح بندی مولفه های شایستگیهای حرفهای داوران لیگ برتر فوتبال ایران
نویسنده : فغانی، علیرضا ؛ علوی، سیدحسین ؛ قربانی، محمد حسین ؛ نویسنده مسئول : امامی، فرشاد ؛
مجله : رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی » پاییز 1401 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 135 تا 146 )
کلیدواژه ها: لیگ برتر فوتبال مدلسازی ساختاری تفسیری داوران سطحبندی شایستگیهای حرفهای
-
3.
تبیین مدل کسب و کار لیگ برتر فوتبال ایران بر اساس هستی شناسی استروالدر
نویسنده مسئول : اکبری اصل هاسونی، خیام ؛ نویسنده : بدری آذرین، یعقوب ؛ خدادادی، محمدرسول ؛
مجله : مطالعات راهبردی ورزش و جوانان » تابستان 1401 - شماره 56 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 295 تا 311 )
کلیدواژه ها: آنتولوژی لیگ برتر فوتبال ontology Football Premier League استروالدر Business Canvas بوم کسب و کار OSterawlder مدل کسب و کار
-
4.
طراحی الگوی کیفیت زیبایی شناختی و عملکردی در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
نویسنده : معماریان، سارا ؛ همتی نژاد، مهرعلی ؛ نویسنده مسئول : نادری نسب، مهدی ؛
مجله : مدیریت توسعه و تحول » زمستان 1400 - شماره 47 (ویژه نامه) رتبه A (دانشگاه آزاد (7 صفحه - از 97 تا 103 )
کلیدواژه ها: لیگ برتر فوتبال کیفیت عملکردی باشگاه ها کیفیت زیبایی شناختی
-
5.
تاثیر اقدامات مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد و موفقیت باشگاههای حرفهای لیگ برتر فوتبال ایران
نویسنده : ریگی، سجاد ؛ نویسنده مسئول : صفائی، ایمان ؛
مجله : پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش » زمستان 1400 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 197 تا 212 )
کلیدواژه ها: عملکرد موفقیت مدیریت استراتژیک منابع انسانی لیگ برتر فوتبال باشگاههای حرفهای
-
6.
ارزیابی عملکرد رسانه های نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران از دیدگاه خبرنگاران و کارشناسان علوم ارتباطات و رسانه
نویسنده : کرامتی مقدم، مجید ؛
مجله : دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی » دی 1400، سال چهارم - شماره 44 (8 صفحه - از 75 تا 82 )
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد لیگ برتر فوتبال خبرنگاران رسانههای نوپدید کارشناسان علوم ارتباطات و رسانه
-
7.
نقش عوامل انگیزشی رسانههای نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه
نویسنده : کرامتی مقدم، مجید ؛
مجله : پژوهش های علوم مدیریت » زمستان 1400 - شماره 9 (11 صفحه - از 109 تا 119 )
کلیدواژه ها: عوامل انگیزشی لیگ برتر فوتبال رسانه های نوپدید رویکرد ۳۶۰ درجه
-
8.
اثر برنامۀ نود برآمیختۀ بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران
نویسنده : کلاته سیفری، معصومه ؛ نویسنده مسئول : محمدی، معصومه ؛
مجله : مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی » پاییز 1400 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 31 تا 46 )
کلیدواژه ها: رسانه آمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال برنامه نود
-
9.
نقش آموزشی و فرهنگسازی رسانههای نوپدید در لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه
نویسنده : کرامتی مقدم، مجید ؛
مجله : مطالعات راهبردی فرهنگ » پاییز 1400 - شماره 3 (16 صفحه - از 85 تا 100 )
کلیدواژه ها: فرهنگسازی لیگ برتر فوتبال ماهیت آموزشی رسانههای نوپدید رویکرد 360 درجه
-
10.
بررسی تفاوت اثرگذاری انواع رسانههای ارتباطی بر اساس ویژگیهای دموگرافیک هواداران تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران
نویسنده مسئول : اسداللهی، احسان ؛ نویسنده : حیدری، رضا ؛ سالاری، ریحانه ؛
مجله : مطالعات بازاریابی ورزشی » پاییز 1400 - شماره 7 (28 صفحه - از 64 تا 91 )
کلیدواژه ها: هواداران لیگ برتر فوتبال ویژگی های دموگرافیک رسانه های ارتباطی باشگاه شهرخودرو