Hajizadeh Gashti، Mohammad Ali/ 2 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 2 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 2 |
-
1.
نویسنده : Karami، Meisam ؛ Hozhabri، Ali Akbar ؛ Asgharizadeh، Ezzatollah ؛ Md Nor، Khalil ؛ Khan، Saif-Ur-Rehman ؛ Hajizadeh Gashti، Mohammad Ali ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»Spring 2014, Volume 4 - Number -12 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (10 صفحه - از 133 تا 142 )
کلیدواژه ها:Online shoppingMalaysiarepurchases intentions
-
2.
نویسنده : Hozhabri، Ali Akbar ؛ Md Nor، Khalil ؛ Hajizadeh Gashti، Mohammad Ali ؛ Edalati، Ali ؛ Shirani، Farhad ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - ویژه نامه مقالات برگزیده ششمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (10 صفحه - از 17 تا 26 )
کلیدواژه ها:ISI Web of ScienceOnline shoppingLiterature ReviewScopus