بهار 1391 - ویژه نامه مقالات برگزیده ششمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : Mehrad، Jafar ؛ Sanayei، Ali ؛
(1 صفحه - از -1 تا -1 )
-
نویسنده : Ronaghi، Mohammad Hossein ؛ Dehdarizadeh، Alireza ؛ Safaee، Sina ؛ Asadpoor، Amin ؛
(16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:eCRME|TRUSTe|satisfactione|loyaltye|banking services.
-
نویسنده : Hozhabri، Ali Akbar ؛ Md Nor، Khalil ؛ Hajizadeh Gashti، Mohammad Ali ؛ Edalati، Ali ؛ Shirani، Farhad ؛
(10 صفحه - از 17 تا 26 )
کلیدواژه ها:ISI Web of ScienceOnline shoppingLiterature ReviewScopus
-
نویسنده : Sanayei، Ali ؛ Mohammad shafiee، Majid ؛ Shams، Hossein ؛ Golchin، Hamid ؛
(14 صفحه - از 27 تا 40 )
کلیدواژه ها:Marketing mixE|TourismInformation Communication TechnologyTourism Enterprise
-
نویسنده : Sadeghi، Arash ؛ Ahmadi، Parviz ؛ Sinaei، Mehdi ؛
(16 صفحه - از 65 تا 80 )
کلیدواژه ها:performance evaluationFuzzy VikorInternet banking (IB)critical success factors (CSF's)Fuzzy Multiple Criteria Decision Making (FMCDM)Fuzzy Analytic Hierarchy Process (FAHP)
-
نویسنده : Ghanadpour، Hamed ؛
(8 صفحه - از 81 تا 88 )
کلیدواژه ها:Customer relationship managementMobile CRMIntelligent CRMIntelligent mCRM
-
نویسنده : Torki، Leila ؛ Rezai، Ahmadali ؛
(10 صفحه - از 89 تا 98 )
کلیدواژه ها:Panel DataFinancial DevelopmentElectronic commerce
-
نویسنده : AL-Adawi، Zakia ؛
(18 صفحه - از 99 تا 116 )
کلیدواژه ها:Trusttechnology adoptionCitizenseGovernment
-
نویسنده : Ghazifard، Amir Mehdi ؛ Pour Mostafa، Mehdi ؛ Khosravi، Keivan ؛
(16 صفحه - از 117 تا 132 )
کلیدواژه ها:Fuzzy TOPSISE|5|QUALE|RecS|QUALOnline Insurance
-
نویسنده : Salehi Sadaghiani، J ؛ Hadavand، M ؛ Nobari، S ؛
(12 صفحه - از 133 تا 144 )
کلیدواژه ها:organizational performanceE|businesse|Business successe|Business service capabilityIT| enabled collaborative advantage
-
نویسنده : Esmaeili، Mohammad Mehdi ؛ Bayandor، Mohammadreza ؛
(14 صفحه - از 145 تا 158 )
کلیدواژه ها:PrivacyE|COMMERCETechnological Algebra
-
نویسنده : Mazaheri Kuhanestani، Rasul ؛ Farrokhi، Akram ؛ Ahmadi Rouzbahani، Payam ؛
(8 صفحه - از 159 تا 166 )
کلیدواژه ها:consumerseparationElectronic contractsRight to cancelation