موضوع (تعداد مقاله) |
---|
روانشناسی 3 |
حوزه سلامت 1 |
علوم تربیتی 1 |
علوم اجتماعی 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 3 |
ب 2 |
الف 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : رستمی، مریم ؛ نویسنده : ثامتی، ناهید ؛ مهدی نژاد گرجی، گلین ؛ ابرقو، سعیده ؛
مجله:خانواده درمانی کاربردی»پاییز 1399، دوره اول - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم (18 صفحه - از 84 تا 101 )
کلیدواژه ها:سرسختی روانشناختیسلامتروانیهوشهیجانیمثلثشناختیمادران کودکان دیرآموز.سلامت روان مادرانتحلیل واریانسو
-
2.
نویسنده : رستمی، مریم ؛ مهدی نژاد گرجی، گلین ؛ کبیری، میترا ؛ نویسنده مسئول : نصرتی، دکتر کبری ؛
مجله:روان شناسی پیری»زمستان 1398 - شماره 19 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 309 تا 320 )
کلیدواژه ها:سالمندسرسختی روانشناختیاضطراب مرگالتزام عملی به نماز
-
3.
نویسنده : صابری تیلکی، محدثه ؛ عمادیان، سیده علیا ؛ محمدیان آکردی، ابراهیم ؛ مهدی نژاد گرجی، گلین ؛
مجله:اعتیاد پژوهی»پاییز 1398 - شماره 53 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 269 تا 284 )
کلیدواژه ها:اضطرابزنانسوء مصرف موادماندالاهنر درمانی
-
4.
نویسنده : مهدی نژاد گرجی، گلین ؛ امین بیدختی، علی اکبر ؛ محمدی فر، محمد علی ؛ نویسنده مسئول : رضایی، علی محمد ؛
مجله:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»پاییز 1396، دوره هشتم - ویژه نامه (10 صفحه - از 10 تا 19 )
کلیدواژه ها:عملکرد تحصیلیمهارت های آموزش زبان انگلیسیاضطراب خواندن زباناضطراب شنیداری زباناضطراب نوشتاری زبان
-
5.
نویسنده : محمدی فر، محمد علی ؛ مهدی نژاد گرجی، گلین ؛ جناابادی، حسین ؛ زارعی مته کلایی، الهه ؛
مجله:ناتوانی های یادگیری»زمستان 1394 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 92 تا 105 )
کلیدواژه ها:نارساخوانیناتوانیهای یادگیریداویسمداخلهی ترمیمی
-
6.
نویسنده : باقری، سیده نفیسه ؛ محمدی فر، محمد علی ؛ مهدی نژاد گرجی، وگلین ؛
مجله:مطالعات روانشناسی تربیتی»بهار و تابستان 1394 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:پیشرفت تحصیلیدانش آموزان نارساخوانراهبردهای خودتنظیمی تحصیلیراهبردهایدانشآموزانآزمونخواندنآموزش
-
7.
نویسنده : حسن زاده، رمضان ؛ مهدی نژاد گرجی، گلین ؛
مجله:روان شناسی مدرسه»پاییز 1393 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 38 تا 60 )
کلیدواژه ها:انگیزشجهتگیریهای انگیزشیپرسشنامهی مقیاس جهتگیریهای انگیزشی زبان (LLOS-IEA)