پاییز 1393 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
ارتباط عوامل فردی و موقعیتی با تقلب دانشآموزان پایهی پنجم ابتدایی
نویسنده : برزگر بفرویی، کاظم ؛
(15 صفحه - از 6 تا 20 )
کلیدواژه ها: عوامل فردی دانشآموز عوامل موقعیتی تقلّب
-
آزمون مدل نقش میانجیگرانهی خودتنظیمی در رابطهی بین جو روانی اجتماعی کلاس و ناسازگاری کلاسی دانشآموزان دورهی راهنمایی
نویسنده : حاج شمسایی، مهدی ؛ کارشکی، حسین ؛ امین یزدی، سید امیر ؛
(17 صفحه - از 21 تا 37 )
کلیدواژه ها: کلاس درس جو روانی- اجتماعی خودتنظیمی و ناسازگاری
-
رابطه بین جهتگیریهای انگیزشی(درونی، بیرونی و بیانگیزشی) و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس زبان انگلیسی
نویسنده : حسن زاده، رمضان ؛ مهدی نژاد گرجی، گلین ؛
(23 صفحه - از 38 تا 60 )
کلیدواژه ها: انگیزش جهتگیریهای انگیزشی پرسشنامهی مقیاس جهتگیریهای انگیزشی زبان (LLOS-IEA)
-
اثربخشی رویکرد روایت درمانی بر اضطراب اجتماعی و عزتنفس دانشآموزان دختر دورهی راهنمایی
نویسنده : قوامی، مرجان ؛ فاتحی زاده، مریم ؛ فرامرزی، سالار ؛ نوری امامزاده ئی، اصغر ؛
(13 صفحه - از 61 تا 73 )
کلیدواژه ها: عزتنفس اضطراب اجتماعی روایت درمانی
-
اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیک در کاهش افسردگی و افکار خودکشی دانشآموزان دختر
نویسنده : ابراهیم مداحی، محمد ؛ مداح، لیلی ؛
(12 صفحه - از 74 تا 85 )
کلیدواژه ها: افسردگی افکار خودکشی رفتار درمانی دیالکتیک
-
نقش عوامل روانشناختی در پیشبینی اختلال پرخوری
نویسنده : نریمانی، محمد ؛ قاسمی نژاد، محمدعلی ؛
(20 صفحه - از 86 تا 105 )
کلیدواژه ها: اختلالات تغذیه اختلال پرخوری عوامل روانشناختی
-
مدلیابی ساختاری رابطهی خودکارآمدی، فراشناخت با ارزیابی حل مسألهی دانشآموزان متوسطه
نویسنده : نصری، صادق ؛ صالح صدق پور، بهرام ؛ چراغیان رادی، منوچهر ؛
(16 صفحه - از 106 تا 121 )
کلیدواژه ها: فراشناخت خودکارآمدی ارزیابی حل مسئله
-
آموزش از طریق بازی بر بهبود نگرش ریاضی دانشآموزان دختر مقطع ابتدایی
نویسنده : یارمحمدی واصل، مسیب ؛ رشید، خسرو ؛ بهرامی، فرشته ؛
(14 صفحه - از 122 تا 135 )
کلیدواژه ها: دانشآموزان ابتدایی نگرش ریاضی آموزش از طریق بازی