مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی 3 |
نشریه فناوری آموزش و یادگیری 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 4 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 4 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 3 |
-
1.
تحلیلکمی وکیفی مؤلفههای تألیفی و طراحی کتاب درسی(تفسیر موضوعی قرآن کریم: آموزههایی از فضائل و حقوق اهل بیت (علیه السلام) در قرآن/ فتحالله نجارزادگان)
نویسنده مسئول : باوفا، مرجان ؛ نویسنده : فانیدپور، حسن ؛
مجله : پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی » پاییز و زمستان 1400 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 53 تا 82 )
کلیدواژه ها: تفسیر موضوعی روش تحلیل محتوا نقد و تحلیل کتاب طراحی کتاب درسی نجارزادگان کتاب هـا کتـاب طراحی بـا بـه
-
2.
مولفههای موثر در تالیف محتوای کتاب درسی در حوزههای علمیه خواهران: مطالعه کیفی
نویسنده مسئول : فانیدپور، حسن ؛ نویسنده : نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛ کارآمد، حسین ؛
مجله : پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی » بهار و تابستان 1399 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 255 تا 280 )
کلیدواژه ها: کتاب درسی آموزه های دینی حوزه های علمیه اصول انتخاب و سازماندهی محتوا معیار تالیف متون درسی محتوا هـا اطلاعات بـا حوزههای علمیه خواهران بـه کتـاب آموزش کتـاب هـای درسی
-
3.
شناسایی و اعتباریابی اصول و معیارهای طراحی کتب درسی مبتنی برآموزههای دینی در حوزههای علمیه
نویسنده : فانیدپور، حسن ؛ دلاور، علی ؛ کارآمد، حسین ؛ نویسنده مسئول : نیلی احمد آبادی، محمدرضا ؛
مجله : پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی » پاییز و زمستان 1398 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 225 تا 245 )
کلیدواژه ها: آموزههای دینی اصول و معیارهای طراحی کتب درسی معیارهای طراحی آموزشی حوزههای علمیة خواهران طراحی هـا بـا محتوا بـه اصـل
-
4.
مقایسه تأثیر محتوای درسی دانشگاهی با راهبرد قالب داستانی و متداول در بهبود انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان
نویسنده : فانیدپور، حسن ؛ مهدوی نسب، یوسف ؛ فردانش، هاشم ؛
مجله : فناوری آموزش و یادگیری » زمستان 1393 - شماره 1 (22 صفحه - از 39 تا 60 )
کلیدواژه ها: انگیزش پیشرفت تحصیلی راهبرد مبتنی بر داستان طراحی آموزشی کتاب درسی راهبرد پیش آموزشی دانش دانشجویان آزمون پژوهش