موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 37 |
روانشناسی 16 |
میان رشته ای 11 |
حوزه سلامت 6 |
علوم اجتماعی 3 |
اخلاق 1 |
فلسفه و کلام 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 75 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 40 |
ب 5 |
ج 4 |
الف 4 |
-
1.
بالندگی اعضای هیئت علمی در بُعد آموزش: یک مرور نظاممند
نویسنده : شاهعلی زاده، محمد ؛ فردانش، هاشم ؛ طلایی، ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : حاتمی، جواد ؛
مجله : راهبردهای آموزش در علوم پزشکی » فروردین و اردیبهشت 1402، دوره شانزدهم - شماره 1 ISC (12 صفحه - از 59 تا 70 )
کلیدواژه ها: آموزش آموزش عالی اعضای هیئت علمی
-
2.
طراحی الگوی یادگیری همیارانه در محیط های یادگیری برخط
نویسنده مسئول : خلیفه، قدر ت اله ؛ نویسنده : فردانش، هاشم ؛ حاتمی، جواد ؛ طلایی، ابراهیم ؛
مجله : راهبردهای آموزش در علوم پزشکی » مرداد و شهریور 1401، دوره پانزدهم - شماره 3 ISC (9 صفحه - از 208 تا 216 )
کلیدواژه ها: مولفه ها و راهبردهای الگوی طراحی مهارتهای یادگیری سطح بالا یادگیری همیارانه محیط یادگیری برخط
-
3.
تاثیر راهبردهای پیش آموزش و اسکریپت در محیط یادگیری مبتنی بر استدلال ورزی همیارانه بر اکتساب و انتقال مهارت های تصمیم گیری و رضایت
نویسنده : بیات، محسن ؛ حاتمی، جواد ؛ طلایی، دکتر ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : فردانش، هاشم ؛
مجله : علوم تربیتی » پاییز و زمستان 1400، شماره 113 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 59 تا 76 )
کلیدواژه ها: واژه های کلیدی: مهارت های تصمیم گیری استدلال ورزی همیارانه پیش آموزش اسکریپت
-
4.
تاثیر محیط یادگیری مبتنی بر مباحثه بر بهبود مهارتهای تصمیم گیری اخلاقی-اجتمایی: مقایسه دو راهبرد الگوسازی ومربیگری
نویسنده : بیات، محسن ؛ حاتمی، جواد ؛ طلایی، ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : فردانش، هاشم ؛
مجله : پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی » بهار 1400 - شماره 32 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 31 تا 42 )
کلیدواژه ها: الگوسازی مربیگری مهارتهای تصمیمگیری محیط یادگیری مبتنی بر مباحثه
-
5.
اثربخشی طراحی آموزشی مبتنی بر تئوری حداقلی بر یادگیری و یادداری دانشجویان
نویسنده مسئول : طوفانی نژاد، احسان ؛ نویسنده : فردانش، هاشم ؛
مجله : پژوهش در نظام های آموزشی » پاییز 1399 - شماره 50 ISC (16 صفحه - از 127 تا 142 )
کلیدواژه ها: آموزش عالی طراحی آموزشی آموزش فناوری اطلاعات رویکرد عملگرا نظریه حداقلی دانشجویان آزمون آزمایش پژوهش
-
6.
طراحی، اجرا و ارزشیابی و مقایسه دورۀ یادگیری الکترونیکی آموزش پزشکی بر اساس پارادایم های سوم و چهارم کاشمن
نویسنده : قاسمی، مریم ؛ حاتمی، دکتر جواد ؛ احمدی، دکتر سلیمان ؛ نویسنده مسئول : فردانش، دکتر هاشم ؛
مجله : نظریه و عمل در برنامه درسی » بهار و تابستان 1399، سال هشتم - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم (34 صفحه - از 277 تا 310 )
کلیدواژه ها: پیشرفت تحصیلی یادگیری الکترونیکی انگیزه آموزش پزشکی تکنولوژی آموزشی پارادیم سوم پارادیم چهارم رضایت.
-
7.
تاثیر آموزش الکترونیکی مبتنی بر بازیوارسازی بر درگیری تحصیلی یادگیرندگان زبان انگلیسی
نویسنده : دهقان زاده، حجت ؛ فردانش، هاشم ؛ حاتمی، جواد ؛ طلایی، ابراهیم ؛
مجله : مطالعات آموزش و یادگیری » بهار و تابستان 1399 - شماره 78 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 277 تا 295 )
کلیدواژه ها: آموزش زبان انگلیسی محیط الکترونیکی درگیری تحصیلی بازی وارسازی
-
8.
تدوین چارچوبی به منظور ارائۀ آموزش مبتنی بر همدلی در کلاس درس
نویسنده : موسویان، سمانه سادات ؛ طلایی، دکتر ابراهیم ؛ فردانش، دکتر هاشم ؛ بختیاری، دکتر ابوالفضل ؛
مجله : تعلیم و تربیت » پاییز 1398 - شماره 139 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 9 تا 34 )
کلیدواژه ها: طراحی آموزشی همدلی پدیدارنگاری طراحی آموزشی همدلانه
-
9.
طراحی و اعتباریابی الگوی تقویت مهارتهای تفکر انتقادی در محیط های یادگیری برخط
نویسنده : خلیفه، قدرت اله ؛ حاتمی، جواد ؛ طلایی، ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : فردانش، هاشم ؛
مجله : علوم تربیتی » پاییز و زمستان 1398 - شماره 109 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 113 تا 134 )
کلیدواژه ها: تفکر سطح بالا الگو و عناصر طراحی محیط یادگیری محیط یادگیری برخط مهارتهای تفکر انتقادی
-
10.
بررسی همدلی دانش آموزان و رفتارهای یادگیری مدرسه ای با استفاده از روش های هوش مصنوعی
نویسنده مسئول : موسویان، سمانه سادات ؛ نویسنده : طلایی، ابراهیم ؛ فردانش، هاشم ؛
مجله : راهبردهای آموزش در علوم پزشکی » مرداد و شهریور 1398، دوره دوازدهم - شماره 3 ISC (7 صفحه - از 24 تا 30 )
کلیدواژه ها: خوشه بندی فازی همدلی شناختی همدلی عاطفی رفتار یادگیری همدلی در کلاس درس