-
1.
نویسنده : خانی، عبدالله ؛ ابراهیمی، خدیجه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 41 تا 54 )
کلیدواژه ها:ارزش بازار شرکتبرندارزش برنددارایی های نامشهودفروش شرکت
نویسنده : خانی، عبدالله ؛ ابراهیمی، خدیجه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 41 تا 54 )
کلیدواژه ها:ارزش بازار شرکتبرندارزش برنددارایی های نامشهودفروش شرکت