تابستان 1393 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : ابراهیمی، عبدالحمید ؛ خانی، سجاد ؛
(22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش ویژه برندزنجیره دانشدانش خارجی
-
نویسنده : مهرنیا، سیران ؛ رضوانی، مهران ؛
(18 صفحه - از 23 تا 40 )
کلیدواژه ها:آمیخته ترفیعصنایع لبنی و مدل معادلات ساختاریارزش ویژه برند مشتری محور
-
نویسنده : خانی، عبدالله ؛ ابراهیمی، خدیجه ؛
(14 صفحه - از 41 تا 54 )
کلیدواژه ها:ارزش بازار شرکتبرندارزش برنددارایی های نامشهودفروش شرکت
-
نویسنده : فرمانی، فریال ؛ پویا، علیرضا ؛
(22 صفحه - از 55 تا 76 )
کلیدواژه ها:شرکتهای کوچک و بزرگمهارتهای بازاریابیفعالیتهای حمل و نقل
-
نویسنده : ترکستانی، محمد صالح ؛ صنایعی، علی ؛ عیسایی، محمدتقی ؛
(18 صفحه - از 77 تا 94 )
کلیدواژه ها:بیمه الکترونیکیپذیرش فناوریآمادگی سازمانیموفقیت بیمه اکترونیکی
-
نویسنده : ناصری، سحر ؛ زاهدفر، کامران ؛ اصیل نوپسند، سید محمد ؛ اکبری، محسن ؛
(16 صفحه - از 95 تا 110 )
کلیدواژه ها:رضایتسودمندی ادراک شدهقصد استفادهسهولت استفاده ادراک شدهمجذوب شدن
-
نویسنده : رشیدپور، علی ؛ صفری، علی ؛ حسین زاده، سمیه ؛
(14 صفحه - از 111 تا 124 )
کلیدواژه ها:وفاداریبرندبازاریابی سبزآمیختۀ بازاریابیشرکت قند نقش جهان
-
نویسنده : فاطمی، زهرا ؛ سعادت یار، فهیمه ؛ هرندی، عطاءاله ؛
(16 صفحه - از 125 تا 140 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ادراک شده مشتریارزش ادراک شده مشتریتصویر ذهنی مشتری
-
نویسنده : وحید مقدم، امیر ؛ عمویی، ایمان ؛ دلخواه، جلیل ؛
(14 صفحه - از 141 تا 154 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهمدل اسپرولز و کندالسبکهای تصمیمگیری خرید
-
نویسنده : دهقانی، علی ؛
(18 صفحه - از 155 تا 172 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتپوشاکسودآوریصنایع نساجیرویکرد غیرخطی LSTRکیف و چرم ایران
-
نویسنده : کریمی داویجانی، مریم ؛ نظری، محسن ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
(18 صفحه - از 173 تا 190 )
کلیدواژه ها:مادی گراییدرگیری ذهنی با پوشاک مدنیاز به منحصر بفردیر.فتار خرید اجتماعی مد
-
نویسنده : رضایی عرب، رقیه ؛ نظری، محسن ؛
(18 صفحه - از 209 تا 226 )
کلیدواژه ها:درگیری ذهنیقصد خریدکیفیت ادراکیعلائم بیرونی کیفیتاسمارت پی ال اس