مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه بهداشت روان و جامعه 3 |
نشریه بهبود مدیریت 2 |
همایش کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری 1 |
نشریه مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
روانشناسی 3 |
مدیریت 3 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 2 |
ملی 1 |
-
1.
نویسنده : توکلی، غلامرضا ؛ حیدری، امید ؛ نویسنده مسئول : فیض عارفی، مجید ؛
مجله:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»پاییز 1401- شماره 11 (22 صفحه - از 316 تا 337 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریآسیبشناسی سنجش رضایت مشتریبازارهای سازمانیشرکتهای با مشتریان سازمانی
-
2.
نویسنده مسئول : زارع نژاد، سمیرا ؛ نویسنده : حیدری، امید ؛
همایش:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری رتبه ملی (10 صفحه - از 859 تا 868 )
کلیدواژه ها:صنایع دفاعی آینده پژوهی امنیت کشور
-
3.
نویسنده : توکلی، غلامرضا ؛ فیض عارفی، مجید ؛ حیدری، امید ؛
مجله:بهبود مدیریت»پاییز 1394 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (28 صفحه - از 25 تا 52 )
کلیدواژه ها:شایستگیمدلهای شایستگی مدیرانهستههای نوآوریمحصولات پیچیده
-
4.
نویسنده : فیض عارفی، مجید ؛ حیدری، امید ؛
مجله:بهبود مدیریت»بهار 1394 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (26 صفحه - از 31 تا 56 )
کلیدواژه ها:شاخص رضایت مشتریمدیریت رضایت مشتریمدلهای سنجش رضایت مشتریمحصولات پیچیده و فنآوری پیشرفته
-
5.
نویسنده : حیدری، امید ؛
مجله:بهداشت روان و جامعه»تیر و مرداد 1384 - شماره 3 و 4 (2 صفحه - از 32 تا 33 )
-
6.
نویسنده : شپهرد، پیتر ؛ مترجم : حیدری، امید ؛
مجله:بهداشت روان و جامعه»اردیبهشت 1384 - شماره 2 (1 صفحه - از 22 تا 22 )
-
7.
نویسنده : شپهرد، پیتر ؛ مترجم : حیدری، امید ؛
مجله:بهداشت روان و جامعه»بهمن 1383 - شماره 1 (2 صفحه - از 14 تا 15 )