کلیدواژه شاخص رضایت مشتری / (13 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : جعفری اسکندری، میثم ؛ قمریان، مریم ؛
مجله:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»تابستان 1395 - شماره 40 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 131 تا 146 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریانسامانه خدماتسامانه مدیریت کیفیتراهور ناجاسامانهسامانههای اطلاعاتیرضایتمشتریخدماتسازمانرضایت مشتری
-
2.
نویسنده : نوربخش، سیدکامران ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1395 - شماره 29 (20 صفحه - از 111 تا 130 )
کلیدواژه ها:شاخص رضایت مشتریفرآیند سلسله مراتبیمدیریت ارتباط مشتریمعیار رضایت مشتری
-
3.
نویسنده : ضیائی عظیمی، سیدعلی ؛ دوستی، ایرج ؛
مجله:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»زمستان 1394 - شماره 38 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 43 تا 58 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریجمعیت شناختیپلیس +١٠رضایتشاخص رضایت مشتریخدمات
-
4.
نویسنده : فیض عارفی، مجید ؛ حیدری، امید ؛
مجله:بهبود مدیریت»بهار 1394 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (26 صفحه - از 31 تا 56 )
کلیدواژه ها:شاخص رضایت مشتریمدیریت رضایت مشتریمدلهای سنجش رضایت مشتریمحصولات پیچیده و فنآوری پیشرفته
-
5.
نویسنده : نصیری، محمد ؛ آخوندزاده نوقابی، الهام ؛ مینایی بیدگلی، بهروز ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 231 تا 251 )
کلیدواژه ها:مدیریت روابط با مشتریانخدمات پس از فروششاخص رضایت مشتریقوانین انجمنیمشتریمشتریرضایترضایترضایت مشتریرضایت مشتریمشتریانمشتریان
-
6.
نویسنده : دهقانی سامانی، نسترن ؛ زمانی مقدم، افسانه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 155 تا 168 )
کلیدواژه ها:مدلمشتریصنعت خودرووفاداریLoyaltyشاخص رضايتmodelcustomerرضایت مشتریشاخصشاخص رضایت مشتریرضایت و وفاداری مشتریکیفیتسنجش
-
7.
نویسنده : ارفعی، سمیرا ؛ حسینی، منیره ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1392 و بهار 1393 - شماره 11 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 78 تا 85 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمتمدل سروکوالوفاداریشاخص رضایت مشتری
-
8.
نویسنده : صمدی، منصور ؛ نظریان، محمد ؛
مجله:پژوهشنامه مالیات»بهار 1392 - شماره 65 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 125 تا 150 )
کلیدواژه ها:مالیاترضایت مشتریمودی مالیاتیشاخص رضایت مشتریسازمان های خدماتی
-
9.
نویسنده : ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛ عزیزخانی، فرشید ؛
مجله:پژوهشنامه»بهار 1388 - شماره 36 (40 صفحه - از 153 تا 192 )
کلیدواژه ها:مشتریرضایت مشتریمشتریانشاخص رضایت مشتریکارکنان
-
10.
نویسنده : صدقی، عباس ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛ مطلبی، داود ؛ حسینی، سید جابر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 101 تا 118 )
کلیدواژه ها:مالیاترضایتمندی مشتریشاخص رضایت مشتریمؤدیانرضایتکارکنانمالیاتیمدل