-
1.
نویسنده : دهقانی، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 155 تا 172 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتپوشاکسودآوریصنایع نساجیرویکرد غیرخطی LSTRکیف و چرم ایران
نویسنده : دهقانی، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 155 تا 172 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتپوشاکسودآوریصنایع نساجیرویکرد غیرخطی LSTRکیف و چرم ایران