-
1.
نویسنده : یوسفیان ایوری، محمود ؛ حیدری، محمد ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 4 (22 صفحه - از 148 تا 169 )
کلیدواژه ها:عوامل اقتصادیتلفن همراهبرندارزش ویژه برندتمایل به خریددرک از برند
نویسنده : یوسفیان ایوری، محمود ؛ حیدری، محمد ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 4 (22 صفحه - از 148 تا 169 )
کلیدواژه ها:عوامل اقتصادیتلفن همراهبرندارزش ویژه برندتمایل به خریددرک از برند