مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Humanistic Approach to Sport and Exercise Studies 3 |
نشریه Annals of Applied Sport Science 2 |
نشریه new studies in sport management 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
تربیت بدنی 6 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 6 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : Tarighi، Rasoul ؛ نویسنده : Salehi kiasari، Sadegh ؛ Salehi Rostami، maliheh ؛
مجله:Humanistic Approach to Sport and Exercise Studies»Winter 2023, Volume 3 - Number 1 (10 صفحه - از 421 تا 430 )
کلیدواژه ها:Customer Orientationbrand orientationbrand orientation behaviorcustomer orientation behavior
-
2.
نویسنده مسئول : Tarighi، Rasoul ؛ نویسنده : sheykh، masoumeh ؛ Salehi Rostami، Maliheh ؛
مجله:Humanistic Approach to Sport and Exercise Studies»Summer 2022, Volume 2 - Number 3 (8 صفحه - از 307 تا 314 )
کلیدواژه ها:Brand IdentityBrandingBrand Personalitybrand recognitionFan Loyalty
-
3.
نویسنده مسئول : Tarighi، Rasoul ؛ نویسنده : Talebi Kharkeshi، sareh ؛ Salehi Rostami، maliheh ؛
مجله:Humanistic Approach to Sport and Exercise Studies»Winter 2022, Volume 2 - Number 1 (13 صفحه - از 142 تا 154 )
کلیدواژه ها:sports industryElectronic commercesports marketingElectronic MarketingFactor Analaysis
-
4.
نویسنده مسئول : Tarighi، Rasoul ؛ نویسنده : Rahmani Pashaklaei، Niloufar ؛ Salehi Rostami، Maliheh ؛ Salahi Kojour، Azim ؛
مجله:new studies in sport management»Autumn 2021, Volume 2 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم (13 صفحه - از 300 تا 312 )
کلیدواژه ها:FootballSport MarketingBrand Managementbrand associationsLeague Organization
-
5.
نویسنده : Sajjadi، Seyed Nasrollah ؛ Tarighi، Rasoul ؛ Abedlati، Mohammad ؛
مجله:Annals of Applied Sport Science»Autumn 2017, Volume 5 - Number 3 (7 صفحه - از 87 تا 93 )
کلیدواژه ها:Sport IndustryFundraisingCostumersPartial Least Squares Method
-
6.
نویسنده : Tarighi، Rasoul ؛ Hamidi، Mehrzad ؛
مجله:Annals of Applied Sport Science»Winter 2017, Volume 5 - Number 4 (9 صفحه - از 67 تا 75 )
کلیدواژه ها:Sport MarketingCollegiate SportMarketing StrategyBranding Capability