کلیدواژه Electronic commerce / (38 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تببین مدل بهینه سازی موفقیت بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری در خدمات و کسب و کارهای الکترونیک
نویسنده : محرابی، مهسا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حمدی، کریم ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » دی 1401 - شماره 26 ISC (21 صفحه - از 1069 تا 1089 )
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی کسب و کارهای الکترونیک
-
2.
راهبردهای توسعه تجارت الکترونیک در ورزش کشور
نویسنده : ظهرابی، فاطمه ؛ فروغی پور، حمید ؛ نویسنده مسئول : صابونچی، رضا ؛
مجله : علوم ورزش » زمستان 1401- شماره 48 رتبه A (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 171 تا 194 )
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک صنعت ورزش کالاهای ورزشی
-
3.
تبیین تجارت الکترونیک در کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری
نویسنده : رحیمیان، مهرداد ؛ معروفی، فخرالدین ؛ مرادی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله : کاوش های مدیریت بازرگانی » تابستان 1401 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 295 تا 332 )
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک فراترکیب مدلسازی ساختاری تفسیری مدیریت ارتباط با مشتری شاخص
-
4.
بررسی مفهوم و ماهیت قرارداد الکترونیکی در فقه امامیه و حقوق ایران
نویسنده : شفیعی نسب، سیده صدیقه ؛ رحمن ستایش، محمدکاظم ؛ نویسنده مسئول : قربانی، محمدعلی ؛
مجله : پژوهش های فقهی » پاییز 1401 - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 711 تا 731 )
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک قرارداد الکترونیکی دادهپیام دستگاههای الکترونیکی فناوریهای جدید اطلاعات عقد الکترونیکی قانون تجارت الکترونیک قانون تجارت الکترونیک ایران قانون قانونگذار بـه اراده
-
5.
مروری بر ابعاد حقوقی گردشگری الکترونیکِی در ایران از منظر حقوق تجارت
نویسنده : کامیابی، سمانه ؛ فدوی، احمد ؛
مجله : GIS (سیستم اطلاعات جغرافیایی دربرنامه ریزی) » تابستان 1401 - شماره 48 رتبه A (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها: حقوق تجارت تجارت الکترونیکی گردشگری الکترونیکی تعاملات الکترونیکی تحلیل سلسله مرانبیAHP
-
6.
ارزیابی پویای تاثیر بانکداری الکترونیکی بر توسعه مالی
نویسنده مسئول : ترکی، لیلا ؛ نویسنده : جهانیان، سعید ؛ کامیاب، نجمه ؛ شفیعی، ساناز ؛
مجله : مطالعات مدیریت راهبردی » تابستان 1401- شماره 50 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 219 تا 246 )
کلیدواژه ها: توسعه مالی تجارت الکترونیک بانکداری الکترونیک پویاییشناسی سیستم بانک بانکداری الکترونیکی سیستم مدل بازار نقدینگی پول شاخص اقتصادی
-
7.
Identifying the Barriers of Electronic Marketing Development in Sport Industry
نویسنده مسئول : Tarighi، Rasoul ؛ نویسنده : Talebi Kharkeshi، sareh ؛ Salehi Rostami، maliheh ؛
مجله : Humanistic Approach to Sport and Exercise Studies » Winter 2022, Volume 2 - Number 1 (13 صفحه - از 142 تا 154 )
کلیدواژه ها: sports industry Electronic commerce sports marketing Electronic Marketing Factor Analaysis
-
8.
مدلسازی بازاریابی توصیهای الکترونیکی با تأکید بر رفتار مشتری و بهبود کسبوکار
نویسنده : رمضانی، الهام ؛ رجب زاده قطری، علی ؛ برادران، وحید ؛ شعار، مریم ؛
مجله : پژوهش های مدیریت منابع سازمانی » زمستان 1400 ، دوره یازدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 25 تا 45 )
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیکی رفتار مشتری بهبود کسبوکار بازاریابی توصیهای الکترونیکی کسبوکارهای الکترونیکی
-
9.
واژهگزینی و ادبیات قانون تجارت در بوته نقد
نویسنده مسئول : عباسی، محمدرضا ؛ نویسنده : فیضی، غلام نبی ؛ آل کجباف، حسین ؛
مجله : پژوهشهای حقوقی » پاییز 1400 - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 243 تا 257 )
کلیدواژه ها: نوشته داده پیام مطمئن تمامیت داده پیام تجارت الکترونیکی
-
10.
A Novel Fraud Detection Scheme for Credit Card Usage Employing Random Forest Algorithm Combined with Feedback Mechanism
نویسنده : KanagaSuba Raja، S ؛ Raman، C.J ؛ UshaKiruthika، S ؛
مجله : Journal of Information Technology Management » Summer 2021 - Number 50 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 21 تا 35 )
کلیدواژه ها: Machine learning Electronic commerce transactions credit card classifiers Fraudulent activities
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (10 مقاله)
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- A (2 مقاله)
- B (1 مقاله)
- C (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)