-
1.
نویسنده : مسعودی، حمید رضا ؛ برزگر لیایی، زهرا ؛
مجله:مدیریت فردا»زمستان 1399 - شماره 65 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 103 تا 132 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانخدمات اصلی ارائه شدهخدمات ارتباطی ارائه شدهمقاصد رفتاری مشتریان
-
2.
نویسنده : مسعودی، حمیدرضا ؛ جعفری اسکندری، میثم ؛ علی احمدی، علی رضا ؛
مجله:مدیریت فردا»زمستان 1396 - شماره 53 رتبه د (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 5 تا 18 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکرد سازمانهای صنعتیبرنامه ریزی پابرجاتجزیه و تحلیل عوامل اصلیاقتصاد مقاومتی