کلیدواژه رضایت مشتریان / (321 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : محسنی مهر، کیومرث ؛ نیکی اسفهلان، حکیمه ؛ نویسنده مسئول : عالی، صمد ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»زمستان 1403، سال چهاردهم- شماره 4 رتبه: ب/ISC (15 صفحه - از 293 تا 307 )
کلیدواژه ها:مدلسازیبانک سپهافزونگی خدمات بانکیافزونگیبانکمشتریخدماتمدلرضایت مشتریمشتریانخدمات بانکی
-
2.
نویسنده : سهیلی، جواد ؛
همایش:کنفرانس بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار رتبه: ملی (13 صفحه - از 727 تا 739 )
کلیدواژه ها:استراتژی تجربه برندرضایت تعاملیهدایت رفتار مصرف کنندهمشتری
-
3.
نویسنده : ابراهیم زاده، سعید ؛ کمالی راد، اسمعیل ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1403 - شماره 93 (13 صفحه - از 1351 تا 1363 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانمدیریت منابع انسانی الکترونیککیفیت خدمات درک شده
-
4.
نویسنده مسئول : اکبری، پیمان ؛ نویسنده : نظری، کامران ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1403، دوره یازدهم - شماره 2 رتبه: ب/ISC (24 صفحه - از 43 تا 66 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتماد اجتماعیوفاداری به برندمحرک رستورانرستورانرضایت مشتریانوفاداریبـه
-
5.
نویسنده : اکبری، جواد ؛ قنبرپور، برمک ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت رتبه: بین المللی (12 صفحه - از 649 تا 660 )
کلیدواژه ها:تحلیل سلسله مراتبیکیفیتمقایسات زوجیرضایت مشتریانضایعات
-
6.
نویسنده : ناصحی فر، دکتر وحید ؛ جعفربکلو، اکرم ؛ نویسنده مسئول : ملوکی، سینا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه: بین المللی (28 صفحه - از 2974 تا 3001 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانسودمندی ادراک شدهسهولت استفاده ادراک شدهنیت رفتاریهم آفرینی ارزشنگرش استفاده
-
7.
نویسنده مسئول : عنابی، محمد ؛ نویسنده : برنای تنها، مریم ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1403، دوره دهم - شماره 1 (11 صفحه - از 20 تا 30 )
کلیدواژه ها:تعهدرضایت مشتریانوفاداری مشتریانارزش ویژه برندبازاریابی رابطه مند و ابعاد آن (اعتمادمدیریت تعارض و شایستگی )
-
8.
نویسنده : سوری، مریم ؛ عبدی، سعید ؛ پورسبحان دورقی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : کشاورز، محمد ؛
مجله:مدیریت راهبردی و آینده پژوهی»بهار و تابستان 1403 - شماره 13 (21 صفحه - از 2 تا 22 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاختلالات زنجیره تامینتوانمندی کارکنان سبزصنعت خاصتوانمندسازی کارکنان سبزمدیریت زنجیره تأمین سبز
-
9.
نویسنده مسئول : زارع پور نصیرآبادی، ابراهیم ؛ نویسنده : قمری پور، ندار ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1403، دوره بیست و هشتم - شماره 1 رتبه: ب/ISC (24 صفحه - از 126 تا 149 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایت مشتریبانکداری همراهاکوسیستم بانکداری همراهبانکبانکداری همراهکیفیت اطلاعاتمشتریانسیستمرضایت مشتریان
-
10.
نویسنده : روزگار، امیر حسین ؛ محمدی نیا، امید ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی رتبه: ملی (7 صفحه - از 215 تا 221 )
کلیدواژه ها:بانکداری اسلامیرضایت مشتریاناخلاق و احکام کسب وکاراخلاق حرفه ای در بانکداریمدیریت اسلامی بانک
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (73 مقاله)
- ب (30 مقاله)
- علمی-ترویجی (17 مقاله)
- الف (6 مقاله)
- ج (5 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (7 مقاله)
- همایش بین المللی (5 مقاله)