موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 7 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 7 |
-
1.
نویسنده : Rezaeefar، Masoud ؛ Asadollahfam، Hassan ؛ Yousefi، Mohammad Hossein ؛ نویسنده مسئول : Ranjbar Mohammadi، Roya ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Autumn 2023, Volume 13 - Number 4 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 123 تا 138 )
کلیدواژه ها:cooperative learningindividual learningIdiom LearningProductive tasksReceptive tasks
-
2.
نویسنده : Shapouran، Faranak ؛ Yousefi، Mohammad Hossein ؛ asadollahfam، hassan ؛ نویسنده مسئول : Ranjbar Mohammadi Bonab، Roya ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Summer 2024-Volume 11, Nuber 3 رتبه الف/ISC (24 صفحه - از 101 تا 124 )
کلیدواژه ها:CollaborationProfessional developmentProfessional Learningquality teachingmutual learning
-
3.
نویسنده : Sadr Alavian، Hadis ؛ Yousefi، Mohammad Hossein ؛ نویسنده مسئول : Asadollahfam، Hassan ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Fall 2022, Volume 41 - Number 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 87 تا 112 )
کلیدواژه ها:MotivationESTremotivationRemotivational StrategiesSDT
-
4.
نویسنده : Yazdankhah، Jalil ؛ Behin، Bahram ؛ Yousefi، Mohammad Hossein ؛ Asadollahfam، Hassan ؛
مجله:Applied Linguistics and Applied Literature»Summer and Autumn 2021, Volume 9- Number 2 رتبه الف (وزارت علوم (20 صفحه - از 59 تا 78 )
کلیدواژه ها:language teachingTeacher EducationTeacher developmentteacher beliefsIn-service Teachers
-
5.
نویسنده : Rostami، Farzad ؛ Amini، Davoud ؛ نویسنده مسئول : Yousefi، Mohammad Hossein ؛
مجله:Applied Linguistics and Applied Literature»Winter and Spring 2021 ,Volume 9 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم (21 صفحه - از 123 تا 143 )
کلیدواژه ها:Thematic AnalysisTeacher Educationprofessional identityTeacher developmentIdentity Shift
-
6.
نویسنده : Rostami، Farzad ؛ Yousefi، Mohammad Hossein ؛
مجله:Applied Linguistics and Applied Literature»Winter and Spring 2019 ,Volume 7 - Number 1 (11 صفحه - از 35 تا 45 )
کلیدواژه ها:DiscourseadvertisementGender Rolemagazinecritical discourse analyses
-
7.
نویسنده : Kurosh Khanshan، Shabnam ؛ Yousefi، Mohammad Hossein ؛
مجله:Applied Linguistics and Applied Literature»Summer and Autumn 2015, Volume 3- Number 2 (17 صفحه - از 73 تا 89 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersTeacher Self-Efficacylinguistic proficiencytertiary educationand Linguistic Competence