کلیدواژه EFL Teachers / (220 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : Hamzevand، Samira ؛ Kuhi، Davud ؛ نویسنده مسئول : Behroozizad، Sorayya ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Autumn 2025 - Number 54 رتبه: A/ISC (10 صفحه - از 61 تا 70 )
کلیدواژه ها:EFL Teachersacademic burnoutprofessional commitmentTeaching communities
-
2.
نویسنده : Abdoli، Behrokh ؛ Meihami، Hussein ؛
مجله:Language, Identity and the Digital Realm»Autumn 2025 - Number 4 (16 صفحه - از 17 تا 32 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionEFL TeachersOnline EvaluationCovert challengesovert challenges
-
3.
نویسنده مسئول : Shifaw، Solomon Woldetensay ؛ نویسنده : Haile، Berhanu Bogale ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Summer 2025, Volume 12 - Number 3 رتبه: الف/ISC (28 صفحه - از 27 تا 54 )
کلیدواژه ها:EFL Teachersbeliefsinstructional challengesmixed-ability classrooms
-
4.
نویسنده : Abbasi Mesrabadi، Poone ؛ نویسنده مسئول : Mohammadi، Zohreh ؛
مجله:Mixed-Methods Studies in English Language Teaching»Summer 2025, Volume 2 - Number 2 (22 صفحه - از 101 تا 122 )
کلیدواژه ها:sociocultural theoryEFL TeachersReflective Practicepeer scaffoldingteacher professional developmenttechnology-mediated mentoringTPACK framework
-
5.
نویسنده مسئول : Masitoh، Fitriatul ؛ نویسنده : Suryati، Nunung ؛
مجله:جستارهای زبانی»July & August 2025, Volume 16 - Number 3 ISC (27 صفحه - از 119 تا 145 )
کلیدواژه ها:EFL Teachersidentity constructioninclusive schoolstudents with SEN
-
6.
نویسنده مسئول : Kondori، Ali ؛ نویسنده : Zeraatpishe، Mitra ؛ Ashraf، Hamid ؛ Motallebzadeh، Khalil ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Summer 2025 - Number 32 رتبه: A+/ISC (23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها:ELTEFL TeachersScaleGood mentor qualities
-
7.
نویسنده مسئول : Amiri، Mehrdad ؛ نویسنده : Alizadeh، Zeinab ؛ Abdollahi Saryazdi، Saeedeh ؛
مجله:Language, Identity and the Digital Realm»Summer 2025 - Number 3 (16 صفحه - از 63 تا 78 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersStrategy DevelopmentSpeaking Assessment LiteracyAssessment ChallengesAssessment Needs
-
8.
Predicting Teachers’ Stroke, through Identity, Immunity, and TPACK: Iranian EFL Teachers in Focus
مقالهنویسنده : Kadkhodaei، Shabnam ؛ Talebinejad، Mohammad Reza ؛ نویسنده مسئول : Shahrokhi، Mohsen ؛
مجله:Applied Linguistics Inquiry»Spring 2025, Volume 3 - Number 5 (14 صفحه - از 133 تا 146 )
کلیدواژه ها:IdentityEFL TeachersstrokeTPACKImmunity
-
9.
نویسنده مسئول : SoodmandAfshar، Hassan ؛ نویسنده : Kasraee Nejad، Farzaneh ؛ JaliliKia، Maryam ؛
مجله:Applied Linguistics Inquiry»Spring 2025, Volume 3 - Number 5 (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:language teachingEFL TeachersTeacher CharacteristicsESP teachersteacher beliefs
-
10.
نویسنده : Nanbedeh، Samira ؛
مجله:International Journal of Research in English Education»June 2025, Volume 10 - Number 2 (21 صفحه - از 15 تا 35 )
کلیدواژه ها:language learningcultureEFL TeachersIntercultural awarenessEnglish language classrooms
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- الف (51 مقاله)
- ب (42 مقاله)
- علمی-پژوهشی (23 مقاله)
- ج (7 مقاله)
- بین المللی (5 مقاله)
- د (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)