مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
نشریه فرهنگ ایلام 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه مدیریت دولتی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 3 |
علوم اجتماعی 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : رجبی پور میبدی، علیرضا ؛ نویسنده : استانستی، صدف ؛ رخیده، محمدرضا ؛ خمش آیا، احمد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 21 تا 40 )
کلیدواژه ها:اصالت برندرفاه روانی مصرفکنندهرفاه ذهنی مصرفکنندهنمادگرایی فرهنگی برندفرهنگی
-
2.
نویسنده : خمش آیا، احمد ؛ رضایی، شهلا ؛ مختاری فر، مهدیه ؛
همایش:بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها»مجموعه مقالات کنفرانس ملی بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها (8 صفحه - از 1134 تا 1141 )
کلیدواژه ها:بی حسی سازمانی بی میلی سازمانی راهبردهای بی حسی مقاله مروری سیستماتیک
-
3.
نویسنده مسئول : محمدی، اسفندیار ؛ نویسنده : رخیده، محمد رضا ؛ خمش ایا، احمد ؛ فدایی، فریدون ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 183 تا 201 )
کلیدواژه ها:رفتار مقابلهایتجاوز به برندبخشش در بازاریابیبخشیدن برند
-
4.
نویسنده : یاسینی، علی ؛ خمش آیا، احمد ؛ شیری، اردشیر ؛
مجله:مدیریت دولتی»تابستان 1398، دوره یازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 285 تا 308 )
کلیدواژه ها:کرختی سازمانیبیحسی سازمانیبیمیلی سازمانیترس سفیدخاموشی سازمانی
-
5.
نویسنده مسئول : خمش آیا، احمد ؛ نویسنده : رخیده، محمدرضا ؛ دهقان، مائده ؛
مجله:فرهنگ ایلام»بهار و تابستان 1398 - 62,63 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 212 تا 244 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیعملکرد سازمانیهوش فرهنگی