مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه توسعه حرفه ای معلم 1 |
نشریه مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران) 1 |
نشریه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 2 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 3 |
-
1.
نویسنده مسئول : عطار، ماهان ؛ نویسنده : نظری صارم، حمزه ؛
مجله:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»زمستان 1401 - شماره 50 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 21 تا 38 )
کلیدواژه ها:خواندن و درک مطلبدانشجو معلمانآموزش چند رسانهایمکمل آموزشمهارت خواندن و درک مطلبآموزشرسانهایچندرسانهایزباندانشدانشجویان
-
2.
نویسنده : عطار، ماهان ؛ غفاری، سیما ؛
مجله:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»پاییز 1399،دوره ششم - شماره3 (11 صفحه - از 118 تا 128 )
کلیدواژه ها:کلاس مجازیروش تدریس معکوس
-
3.
مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی
نویسنده مسئول : عطار، ماهان ؛
مجله:توسعه حرفه ای معلم»زمستان 1396 - شماره 6 (12 صفحه - از 63 تا 74 )
کلیدواژه ها:دانش دستوریروش تدریس تکلیف محورروش شنیداری-گفتاریروش تدریس