کلیدواژه رسانهای / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تدوین مدل علی سواد رسانه ای مبتنی بر مهارت های فراشناختی، راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و خود کارآمدی با میانجی گری تفکر خلاق در دانشجویان
نویسنده : پورمحدث، گلریز ؛ حسینی المدنی، سید علی ؛ نویسنده مسئول : خوئینی، فاطمه ؛
مجله : مطالعات و تازه های روانشناختی نوجوان و جوان » تابستان 1402، دوره 4 - شماره 4 (12 صفحه - از 185 تا 196 )
کلیدواژه ها: خودکارآمدی تفکر خلاق رسانه ای راهبردهای یادگیری خود تنظیمی مهارت های فراشناختی
-
2.
چهار دهه سیاست های رسانه ای آمریکا برای افزایش قدرت نرم در جغرافیای سیاسی ایران و کنشگری رهبر جمهوری اسلامی ایران (مطالعه موردی: صدای آمریکا)
نویسنده : صلاحی، سهراب ؛ عبدالملکی، روح الله ؛ ابوالقاسمی، میثم ؛ نویسنده مسئول : عسگرخانی، ابومحمد ؛
مجله : جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای) » زمستان 1398، سال دهم - شماره 1 (جلد اول) ISC (20 صفحه - از 23 تا 42 )
کلیدواژه ها: قدرت نرم جغرافیای سیاسی صدای آمریکا رسانه ای
-
3.
بررسی عوامل موثر بر گرایش به مدگرایی ورزشکاران حرفهای
نویسنده : آقازاده، اکبر ؛
مجله : مطالعات روان شناسی ورزشی » تابستان 1398 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 165 تا 177 )
-
4.
مصاف خبری و جنگ رسانه ای در مناسبات بین المللی؛ با تأمل در ابزارها و راهکارها
نویسنده : اسلامی فرد، غلامحسین ؛
مجله : مدیریت رسانه » اسفند 1394 - شماره 16 (12 صفحه - از 25 تا 36 )
کلیدواژه ها: جنگ روانی جنگ مصاف خبری رسانه های حاکمیتی رسانه های بیگانه رسانه ای
-
5.
چالش های مترجم (نمونه پژوهی ترجمه یک متن سیاسی - رسانه ای از عربی به فارسی)
نویسنده : ملایری، یدالله ؛
مجله : جستارهای زبانی » بهار 1393 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 249 تا 270 )
-
6.
واژه چیست
نویسنده : عبدی، علی ؛
مجله : رشد آموزش زبان و ادب فارسی » نیمه دوم زمستان 1384 - شماره 76 (4 صفحه - از 66 تا 69 )
کلیدواژه ها: مشتق واحد زبانی نقشنماها نقشهای نحوی دستوری قاموسی ساده مشتق مرکب رسانهای فرارسانهای