مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Iranian Journal of Learning and Memory 2 |
نشریه Research in English Language Pedagogy 2 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
روانشناسی 2 |
ادبیات و زبانها 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 4 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 2 |
-
1.
نویسنده : Arabahmadi، Saemeh ؛ Seyyedrezaei، Seyyed Hassan ؛ Seyyedrezaei، Zari Sadat ؛ نویسنده مسئول : Mazandarani، Omid ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Autumn 2023 - Number 26 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 638 تا 661 )
کلیدواژه ها:EFLTeacher Educationstudent teacherTeacher AgencyPre-Service Teacher Agency
-
2.
نویسنده : Ghorbanzadeh، Azadeh ؛ Ghonsooly، Behzad ؛ Seyyedrezaei، Zari Sadat ؛ نویسنده مسئول : Seyyedrezaei، Seyyed Hassan ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Spring 2023 - Number 24 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (25 صفحه - از 277 تا 301 )
کلیدواژه ها:Teachers’ ProductivityMixed methods studyTeachers’ EffectivenessTeacher of English as a Foreign Language (EFL)
-
3.
نویسنده : Rezaeian، Mahbubeh ؛ Seyyedrezaei، Zari Sadat ؛ نویسنده مسئول : Seyyedrezaei، Seyyed Hassan ؛
مجله:Iranian Journal of Learning and Memory»Summer 2021, Volume 4 - Number 14 رتبه ب (وزارت علوم (14 صفحه - از 57 تا 70 )
کلیدواژه ها:MotivationFeelingspsychological factorsSelf-efficacy beliefsEnglish Proficiency Test (EPT)
-
4.
نویسنده : Rezaeian، Mahbubeh ؛ Barani، Ghasem ؛ Seyyedrezaei، Zari Sadat ؛ نویسنده مسئول : Seyyedrezaei، Seyyed Hassan ؛
مجله:Iranian Journal of Learning and Memory»Summer 2020, Volume 3 - Number 10 رتبه ب (وزارت علوم (11 صفحه - از 71 تا 81 )
کلیدواژه ها:learningPsychological ConsequencesEducational Consequencestesting preferences