موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 33 |
میان رشته ای 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 34 |
فارسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 10 |
علمی-پژوهشی 9 |
ب 6 |
-
1.
نویسنده : Ghorbanzadeh، Azadeh ؛ Ghonsooly، Behzad ؛ Seyyedrezaei، Zari Sadat ؛ نویسنده مسئول : Seyyedrezaei، Seyyed Hassan ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Spring 2023 - Number 24 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (25 صفحه - از 277 تا 301 )
کلیدواژه ها:Teachers’ ProductivityMixed methods studyTeachers’ EffectivenessTeacher of English as a Foreign Language (EFL)
-
2.
نویسنده : Ghorbanzadeh، Azadeh ؛ Seyyedrezaei، Seyyed Hassan ؛ Ghonsooly، Behzad ؛ نویسنده مسئول : Mashhadi Heidar، Davood ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2023, Volume 13 - Number 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (11 صفحه - از 59 تا 69 )
کلیدواژه ها:Quality EducationAdolescent studentsEnglish as Foreign Language (EFL) TeachersTeachers’ EfficacyTeachers’ Productivity
-
3.
نویسنده : Vameghshahi، Bibi Malihe ؛ نویسنده مسئول : Ghonsooly، Behzad ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2023, Volume 42 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 121 تا 146 )
کلیدواژه ها:WritingDynamic AssessmentArtificial intelligenceVideo gameProcess-based Approach
-
4.
نویسنده مسئول : Ghonsooly، Behzad ؛ نویسنده : Hossain، Tania ؛ Jahedizadeh، Safoura ؛ Shihan، Fadhil ؛
مجله:English for Academic Purposes»Winter 2022, Volume 11 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 71 تا 89 )
کلیدواژه ها:reliabilityGenrecorpus analysisSystematic reviewResearch Method
-
5.
نویسنده : Shahmoradi، Arezou ؛ Mazandarani، Omid ؛ Barani، Ghasem ؛ نویسنده مسئول : Ghonsooly، Behzad ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter and Spring 2022 - Number 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 198 تا 213 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionEthical ChallengesLearning Management System (LMS)
-
6.
نویسنده : Moghadam، Haniyeh ؛ Ghonsooly، Behzad ؛ نویسنده مسئول : Ghanizadeh، Afsaneh ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2022, Volume 41 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 69 تا 101 )
کلیدواژه ها:EFL learnersMindfulnessreflective thinkingmindfulness-cultivating interventionpositive orientation
-
7.
نویسنده : Moazzeni Limoudehi، Maryam ؛ Ghonsooly، Behzad ؛ Naeini، Jila ؛ نویسنده مسئول : Mazandarani، Omid ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring & Summer 2021 - Number 30 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (23 صفحه - از 24 تا 46 )
کلیدواژه ها:Error analysisbilingual TurkmensL1 interferencemonolingual Persianswritten grammatical errors
-
8.
نویسنده : Moazzeni Limoudehi، Maryam ؛ Ghonsooly، Behzad ؛ Naeini، Jila ؛ نویسنده مسئول : Mazandarani، Omid ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2021, Volume 40 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 153 تا 186 )
کلیدواژه ها:Fuzzy TOPSISgrammatical errorsEFL Writingilingual TurkmensMetalinguistic Corrective feedback
-
9.
نویسنده : Haseli Songhori، Mehdi ؛ Afraz، Shahram ؛ نویسنده مسئول : Ghonsooly، Behzad ؛
مجله:Language Horizons»Autumn And Winter 2020, Volume 4- Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 211 تا 238 )
کلیدواژه ها:Iranian English TeachersTeacher Stressteacher motivationlanguage teacher immunityimmunity type
-
10.
نویسنده : Moazzeni Limoudehi، Maryam ؛ Ghonsooly، Behzad ؛ Naeini، Jila ؛ نویسنده مسئول : Mazandarani، Omid ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2020, Volume 9 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 245 تا 284 )
کلیدواژه ها:BilingualCorrective Feedbackgrammatical errorsEFL WritingMetalinguistic